Ga naar inhoud

Navigatie Blaupunkt New York 830/835


RobS
 Share

Recommended Posts

Ik heb een bovenstaand navigatiesysteem in de camper. De gegevens daarin zijn gemaakt in juni 2011.

Ik wil hem graag updaten naar de nieuwste versie van 2019.

Weet iemand van jullie een bedrijf die dit voor mij kan doen?

 

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groet Rob

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 7 months later...

Rob S , misschien heb je hier wat aan : Ik bezit een Pioneer AVH 6300 BT met gekoppeld AVIC - F 130 , daar zit een SD kaart  in met de software in van Naviextras  .

 

 

Bij is het zo als ik de navigatie aan zet komt de naam van deze software in beeld met de tekst update ga naar Naviextras.com . via de website kun je kaarten kopen en e.v.t later updaten , 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 9 months later...

Via Naviextras.com de nieuwe navigatie-data opgehaald, instructies exact gevolgd. Toen laden op de SD-card; liep goed, maar liep halverwege vast. Nou kom ik zelf uit de ICT-wereld, maar ik kon er geen beweging meer in krijgen. Na 3 uur vervalt de downloadlicentie en ben je je geld kwijt. Ik laat het maar zo.

 

Weet iemand een antwoord op het volgende? Ik wil de navigatie in de camper gebruiken zonder dat de radio oid aanstaat. Bij het aanzetten van het apparaat start automatisch de laatst gebruikte audiobron. Dat wil ik niet, alleen de navigatie actief laten zijn, lukt niet. Staat ook niks over in het instructieboekje.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...