Arie42 Geplaatst: 26 juni 2022 Share Geplaatst: 26 juni 2022 Geachte Wij hebben een Zenec Z-E3715 Navigatie systeem in onze Camper van januari 2016. Het probleem is dat wij via het stuur het geluid en zenders niet kunnen wijzigen, helaas doet dat het niet meer. De Fiat dealer zij mij dat mogelijk een module in de Z-E3715 niet goed meer werkt?? Zelf heb ik er geen verstand van, is dat mogelijk?? Indien mogelijk graag uw advies Ps. Camper nieuw gekocht Met vr.gr. Arie Kardolus Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FrankenJ Geplaatst: 18 oktober 2022 Share Geplaatst: 18 oktober 2022 Wij hebben hetzelfde systeem, camper van 2015, E3715 maar eerlijk gezeht geen idee wat voor module dat moet zijn. Ik ga er eens achter zoeken of ik hier meer te weten kan komen Frank Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
supreme Geplaatst: 20 oktober 2022 Share Geplaatst: 20 oktober 2022 Arie 42 , dat de Fiat dealer het niet weet kan ik me voorstellen , Ga eens kijken of er in jou regio een Zenec dealer / winkel zit . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Borgerik Geplaatst: 20 oktober 2022 Share Geplaatst: 20 oktober 2022 Neem bv contact op met ACR, de Zenec store in Mierlo: Nijverheidsweg 14, 5731 HZ Mierlo 0492-598010 info@acrhelmond.nl Hen ik goede ervaringen mee. Geven via email of telefoon snel antwoorden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.