Bluppie Geplaatst: 29 mei 2020 Geplaatst: 29 mei 2020 We zijn nu een dag of 10 weer aan het rondtrekken met de camper en bij sommige plekken kan je je toilet in het openbare toilet legen. Ik vraag me af of dit wel de goede manier is daar je niet spettervrij kunt lozen. Dat je de WC zo goed mogelijk schoonmaakt is logisch maar echt schoon??? Ik zou er niet graag gebruik van maken. Kunnen de aangesloten camperplaatsen die op die manier hun zaken hebben geregeld daar door de NKC niet op aangesproken worden? Groetjes, Ben Quote
VMP Geplaatst: 14 juni 2020 Geplaatst: 14 juni 2020 Ik zou na het spoelen van het toilet, het geheel ontsmetten met een spray. En moest ik zelf zo'n toilet moeten gebruiken, zou ik een gelijkaardige spray gebruiken alvorens het toilet te gebruiken. Quote
Adriatik Geplaatst: 19 juni 2020 Geplaatst: 19 juni 2020 Hadex is geen Haarlemmer olie. Hadex doodt bacteriën. Laat Corona nu een virus zijn. Geen goed advies dus! Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.