Benny Geplaatst: 6 mei 2022 Share Geplaatst: 6 mei 2022 Ik ben op zoek naar de plaatsen in Italië waar ik mijn gasfles kan laten vullen. En moet ik speciale verloopstukken meenemen ? Alvast dank voor de hulp hierbij. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 6 mei 2022 Share Geplaatst: 6 mei 2022 Twee keer hetzelfde vragen is zinloos! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Cor1961 Geplaatst: 10 mei 2022 Share Geplaatst: 10 mei 2022 Gaat het hier om lpg gasflessen? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 11 mei 2022 Share Geplaatst: 11 mei 2022 Daar is een app voor. myLPG.eu Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Cor1961 Geplaatst: 11 mei 2022 Share Geplaatst: 11 mei 2022 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Lara van de Berg Geplaatst: 11 mei 2022 Share Geplaatst: 11 mei 2022 Je kunt de gasfles op een camping laten vullen je moet dan alleen zelf wel een adapter meenemen vaak. Ook heb je in Italië speciale vulstations. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 11 mei 2022 Share Geplaatst: 11 mei 2022 2 uren geleden, Lara van de Berg zei: Je kunt de gasfles op een camping laten vullen je moet dan alleen zelf wel een adapter meenemen vaak. Ook heb je in Italië speciale vulstations. En die staan in de app. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Benny Geplaatst: 27 mei 2022 Auteur Share Geplaatst: 27 mei 2022 Dank aan iedereen voor de informatie, ik zal de nodige adapter kopen voor Italië. Nog een mooie en veilige vakantie toegewenst Benny. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.