Paul van Zwieten Geplaatst: 7 april 2022 Share Geplaatst: 7 april 2022 Ik heb in de verkoop ca 20 campergidsen, voornamelijk Womo. Meeste landen in West Europa van Scandinavie tot Middellandse Zee. Vraagprijs 3 Euro per stuk, totaalprijs 50 Euro. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
AvdB Geplaatst: 19 april 2022 Share Geplaatst: 19 april 2022 Camping Denemarken beschikbaar? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Henk Mennink Geplaatst: 11 juni 2022 Share Geplaatst: 11 juni 2022 Op 7-4-2022 om 21:59, Paul van Zwieten zei: Ik heb in de verkoop ca 20 campergidsen, voornamelijk Womo. Meeste landen in West Europa van Scandinavie tot Middellandse Zee. Vraagprijs 3 Euro per stuk, totaalprijs 50 Euro. Ik ben op zoek naar de Womo boekjes Schleswig-Holstein(04),Mecklenburg-Vorpommern west(87) en Mecklenburg-Vorpommern Oost(88). Als u deze hebt, zou ik graag contact met U hebben. groetjes, Henk Mennink Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
sunnydays Geplaatst: 22 augustus 2022 Share Geplaatst: 22 augustus 2022 dag Paul, zijn de gidsen nog beschikbaar? mer vr groet, arjanne Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 22 augustus 2022 Share Geplaatst: 22 augustus 2022 Op 7-4-2022 om 21:59, Paul van Zwieten zei: Ik heb in de verkoop ca 20 campergidsen, voornamelijk Womo. Meeste landen in West Europa van Scandinavie tot Middellandse Zee. Vraagprijs 3 Euro per stuk, totaalprijs 50 Euro. Welke jaartallen? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 22 augustus 2022 Share Geplaatst: 22 augustus 2022 Vanaf twee weken na plaatsing zijn er vragen gesteld aan Paul van Zwieten. Nooit antwoord op gekomen. Ik voorspel dat dat nu evenmin gaat gebeuren. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 22 augustus 2022 Share Geplaatst: 22 augustus 2022 De Paul van Zwieten die ik heb gekend is jaren geleden te Zuidlaren overleden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.