Ga naar inhoud

met een groepje samen aan je eigen camper bouwen


Rwesterbeek
 Share

Recommended Posts

 

Hallo. 
 
Ik zou het leuk vinden zelf te bouwen aan een (bijv. elektrische) camper. Als een soort hobby met gelijkgestemden. 
Maar omdat ik niets weet van regelgeving, nog nooit een camper gebouwd heb, en graag gebruik maak van meer ervaren bouwers zoek ik een camper zelfbouw club oid (in de buurt van Amersfoort).  
of: er zijn heel veel bedrijven die voor je zouden willen bouwen.  Hoe leuk zou het zijn als er een groepje van bijv. 5-10 mensen bij hen een ieder een eigen camper (bus, pakket en bouwbegeleiding) koopt, en allemaal (en met elkaar) de campers ontwerpt naar eigen voorkeur en in elkaar zet onder hun begeleiding / uitleg / enz.  Scheelt mss wat kosten als je zelf veel werk doet, en het lijkt me zo leuk om mijn eigen camper te bouwen......En om met anderen daarover te leren.
 
Kortom: ik zoek een zelfbouw club en/of bedrijf die dat wil begeleiden. .
 
Mij inspireerde het artikel achterop de 'update' van Natuurmonumenten (maart 2020) waar een artikel stond van Eric en Minie die een elektrische camper gekocht/gebouwd hebben. Zie: https://www.natuurenmilieu.nl/blog/vakantie-elektrische-camper/
Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 months later...

Hier ook zelfbouwplannen, maar Eindhoven is voor mij wat te ver. Ik zou graag, zo mogelijk met anderen een bouw/sleutelplek vinden in de regio Amsterdam of Utrecht. Ik zit te denken aan het ombouwen van een WW Crafter, met gebruikmaking van het interieur & andere onderdelen van onze huidige camper uit 1988. Vooralsnog nog een diesel denk ik (gezien de uithoeken van Europa waar we meestal naartoe rijden), maar ik zou me ook graag in de mogelijkheden voor electrisch verdiepen.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...