Indygo Geplaatst: 9 maart 2022 Share Geplaatst: 9 maart 2022 Hoe kan ik mijn advertentie verwijderen. De camper is inmiddels verkocht. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 9 maart 2022 Share Geplaatst: 9 maart 2022 Je kunt ook de advertentie aanpassen door er met koeienletters VERKOCHT onder te zetten. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
apekop Geplaatst: 10 maart 2022 Share Geplaatst: 10 maart 2022 volgens mij kun je de advertentie verwijderen door rechts onder op MODERATION ACTIONS te drukken Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 24 maart 2022 Share Geplaatst: 24 maart 2022 Ik heb net mijn hele oude advertentie van de raamhoes verwijderd. Op de advertentie gaan staan en boven de advertentie staat iets met moderatie. Als je daar op klikt kun je de advertentie verwijderen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.