Hiemerke Geplaatst: 15 januari 2022 Share Geplaatst: 15 januari 2022 Bij het afsluiten van onze camperverzekering in 2019is het voertuig getaxeerd. De prijzen van campers zijn inmiddels geëxplodeerd. Onze camper is nu op de markt zeker 20 tot 25% meer waard. Ik vraag me af of het verstandig is om het voertuig opnieuw te laten taxeren? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 15 januari 2022 Share Geplaatst: 15 januari 2022 Ja, dan gaat de verzekerde waarde ook omhoog. Maar de bijbehorende premie natuurlijk ook. En mogelijk worden er dan extra eisen gesteld aan de beveiliging? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 15 januari 2022 Share Geplaatst: 15 januari 2022 (aangepast) Hiemerke, jouw camper is nu ook drie jaar ouder. Ik denk dat 20 tot 25% duurder een beetje aan de hoge kant is. Ik denk eerder, maar dat is mijn mening, rond de 10% ligt. En wat Magic Ed zegt zou ik zeker mee nemen. 15 januari 2022 aangepast door trailerad 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jan Soetens Geplaatst: 5 maart 2022 Share Geplaatst: 5 maart 2022 Ik heb mijn camper vorig jaar ook opnieuw laten taxeren. De staat van de camper was gelijk gebleven en de taxatiewaarde nagenoeg ook. Er zit altijd al een verschil tussen taxatie- en handelswaarde. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.