satman Geplaatst: 19 oktober 2021 Share Geplaatst: 19 oktober 2021 Wat zijn de beste oprijblokken die het langste meegaan voor mijn camper? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wim Corduwener Geplaatst: 19 oktober 2021 Share Geplaatst: 19 oktober 2021 Oprijblokkem zijn al er van € 27,95, maar houd er rekening mee dat de goedkopere modellen zijn meestal gemaakt voor een caravan en die zijn natuurlijk een stuk lichter dan een kampeerauto. Deze versie is een behoorlijk stuk duurder, maar kun je eventueel ook als rijplaat gebruiken als je niet wegkomt in het natte gras. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
MGRobbie Geplaatst: 26 oktober 2021 Share Geplaatst: 26 oktober 2021 Op 19-10-2021 om 12:47, Wim Corduwener zei: Oprijblokkem zijn al er van € 27,95, maar houd er rekening mee dat de goedkopere modellen zijn meestal gemaakt voor een caravan en die zijn natuurlijk een stuk lichter dan een kampeerauto. Deze versie is een behoorlijk stuk duurder, maar kun je eventueel ook als rijplaat gebruiken als je niet wegkomt in het natte gras. Ziet er leuk uit die opvouwbare blokken maar geen maten en gewichten. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wim Corduwener Geplaatst: 26 oktober 2021 Share Geplaatst: 26 oktober 2021 (aangepast) Mijn voorbeeld was eigenlijk ook meer bedoeld om @satman op weg te helpen. Qua formaat zijn ze in elk geval zo breed als een caravan- of autoband en ik ga er vanuit dat je er niet doorheen zakt. Soms kun je ook gewoon bellen of zelf naar een winkel toestappen. 26 oktober 2021 aangepast door Wim Corduwener Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 26 oktober 2021 Share Geplaatst: 26 oktober 2021 (aangepast) Wij hebben de Fiamma Jumbo System Levellers. Zijn groter en zwaarder dan normaal, kunnen 14.000 kg dragen, dus dat zit wel goed. Kosten tussen de 50 en 60 euro. 26 oktober 2021 aangepast door GeMa Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
satman Geplaatst: 29 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst: 29 oktober 2021 Ik ga wel eens bij DeWit in Schijndel kijken Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.