HenkenAnja Geplaatst: 26 augustus 2021 Share Geplaatst: 26 augustus 2021 Is er al een mogelijkheid om adblue te tanken bij een pomp zoals je diesel tankt? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 26 augustus 2021 Share Geplaatst: 26 augustus 2021 jazeker, effe googelen waar.... https://www.findadblue.com 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 27 augustus 2021 Share Geplaatst: 27 augustus 2021 Vijf liter voor nog geen 5 euro bij de Action! 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wim Corduwener Geplaatst: 27 augustus 2021 Share Geplaatst: 27 augustus 2021 (aangepast) Is AdBlue tanken aan de pomp niet goedkoper? Er staat me bij dat ik € 0,75 per liter betaalde. Dan kun je gelijk ook je lege Action-tankje bijvullen. 27 augustus 2021 aangepast door Wim Corduwener 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
vespaman Geplaatst: 20 januari 2022 Share Geplaatst: 20 januari 2022 Je kan inderdaad gewoon AbBlue tanken bij de benzinepomp, stukken goedkoper en makkelijker. Meestal tank ik het langs de snelweg omdat het daar altijd verkrijgbaar is. In steden heb ik niet zo vaak gezien. Hou er wel rekening mee dat het net als diesel een beetje opkolkt. dus denk niet meteen bij de eerste keer "afslaan" van het vulpistool dat hij vol zit. Dan nog even rustig doorknijpen. In Oostenrijk en Duitsland gewoon bij de truck diesel gaan staan, daar zitten ze meestal links en rechts van de inrijstraat. Tankje van de Action dan als reserve voor noodgevallen meenemen ! Die is inderdaad het goedkoopste, stukken goedkoper dan bij de reguliere pompen. Vragen snel tussen de 10 en 15 euro voor een 5 liter tank. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Aaron Geplaatst: 22 november 2022 Share Geplaatst: 22 november 2022 I agree with Gema, you can get AdBlue from Action for under 5 euros. There's a really handy guide that I use here https://bestadblue.com/adbue-cheapest-price/ Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.