Ga naar inhoud

Update zenec ze 3715


Martenida
 Share

Recommended Posts

Ik ben op internet er achter gekomen dat je de update moet doen via naviextras,ik ben nu een backup aan het makenvan de sd kaart  dit kan ongeveer 1uur duren ,ja en dan afwachten wat de volgende stap in het update proces is ????dit laat hij mij nou nog niet zien,ik laat het je weten als het geluk is ,ik weet wel dat de kaart update rond de € 120 kost

misschien ook een optie als het niet wil een Tom Tom aanschaffen 

Link naar reactie
Share on other sites

Zoals beloofd  zou ik laten weten of het gelukt is met de update,

ja het is geluk via de site van naviextras.com  op deze site kun je tegen betaling nieuwe updates installeren die moet wel gebeuren op de sd kaart die bij het toestel hoort

dus nu weer in bezit van de nieuwste kaarten van geheel Europa 2021 👍👍👍

Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 months later...

Oké suprème dat is mij nog niet opgevallen,ik heb de nieuwe update gedaan in augustus ,maar ik ga niet ieder jaar updaten , ik ben in september naar croatie geweest via Duitsland ,Oostenrijk ,Slovenië ,croatie  en heb heel veel binnenwegen gereden en in croatie veel eilanden bezocht maar de navigatie was super. 
alleen de prijs van een update viel mij behoorlijk tegen als je een complete update doet ik meende iets van € 140, maar goed het is het waard👍

Link naar reactie
Share on other sites

18 uren geleden, Martenida zei:

Oké suprème dat is mij nog niet opgevallen,ik heb de nieuwe update gedaan in augustus ,maar ik ga niet ieder jaar updaten , ik ben in september naar croatie geweest via Duitsland ,Oostenrijk ,Slovenië ,croatie  en heb heel veel binnenwegen gereden en in croatie veel eilanden bezocht maar de navigatie was super. 
alleen de prijs van een update viel mij behoorlijk tegen als je een complete update doet ik meende iets van € 140, maar goed het is het waard👍

Als je bij ze in het systeem zit sturen ze een a twee keer per jaar een aanbieding , met een code .

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...