Ga naar inhoud

Annuleringsfonds


jotibrouwer
 Share

Recommended Posts

On-line geboekt bij Recreatiecentrum De Kluft in Ossenzijl.

Kregen keurig een uitdraai van de kosten van onze boeking.

De volgende dag kwam de rekening. Die was hoger. Toen waren er kosten in rekening gebracht voor een annuleringsfonds!!

Ongevraagd. Als je echt goed doorleest blijkt dat je kunt aangeven dat je niet aan dat fonds wil deelnemen.

Maar heb je eenmaal (een deel van) de rekening voldaan dan zit je er aan vast!!!

 

Volgens mij mag dit helemaal niet op deze manier volgens de consumenten wetgeving.

Maar let dus op voordat je betaald!!!

 

Link naar reactie
Share on other sites

Ik heb daar laatst ook geboekt en het je moet zelf dat annuleringsfonds toevoegen als je online boekt en het wil, standaard staat het NIET toegevoegd, stond bij mij ook niet op de rekening, Wellicht is er wat fout gegaan. Zie de foto.

 

Schermafbeelding 2021-07-26 om 19.44.44.png

aangepast door HymerBoy
Link naar reactie
Share on other sites

Heb je al contact opgenomen met dat recreatiecentrum? Dan kun je nagaan wat er is misgegaan en het recht zetten.

Bij aankomst de rest betalen onder aftrek van de kosten van het annuleringsfonds lijkt me geen goed idee. Dan lijkt het er op dat je dat annuleringsfonds niet betaalt nádat is gebleken dat je niet hoeft te annuleren! Ik kan me voorstellen dat men daar niet mee instemt.

Link naar reactie
Share on other sites

3 uren geleden, HymerBoy zei:

zie mijn foto, was bij mijn boeking duidelijk te zien.

Alleen gaat het hier niet om jouw boeking, maar om die jotibrouwer! Wanneer deze niet aan de bel trekt nadat hij een rekening heeft gekregen voor het annuleringsfonds en niet overduidelijk kan aantonen dat hij niet voor het annuleringsfonds heeft geboekt, vrees ik dat hij juridisch weinig kans maakt!

Link naar reactie
Share on other sites

ik vraag me af hoe de Topic starter online geboekt heeft want zoals hij het beschrijft ging het bij mij niet, via de website is alles binnen 5 min geregeld, kreeg de volgende dag helemaal geen rekening. Je kon online toevoegen wat je wilt en klaar. Betalen en gelijk bevestiging via email, klaar.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...