Marianne Geplaatst: 14 juli 2021 Share Geplaatst: 14 juli 2021 (aangepast) #tekoop Bij deze wil Ik mijn camper te koop aanbieden Ik heb hem 1,5 jaar geleden gekocht bij een dealer Maar maak er te weinig gebruik van Het is een T4 California Beach uit 1997 Met standkachel Cruise control 102pk km stand 289. 000 Handgeschakeld ABS Airbags Cabine airco Deurvergrendeling. Afstandsbediening Elec. bedienbare ramen Ekec. Bedienbare spiegels Huishoud accu Start onderbreker Stoelen draaibaar(voor) Stuurbekrachtiging Verduistering cabine Afvalwatertank vast Schoonwatertank vast Fietsenrek Hefdak Gascomfoor 2 pits Leeslampjes Bearlock Dak is beschadigd Maar zou je kunnen laten wrappen Vraagprijs 16. 000 17 juli 2021 aangepast door Marianne Prijs verlagen Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Ilona Geplaatst: 23 januari 2023 Share Geplaatst: 23 januari 2023 Geachte meneer, mevrouw, Is uw camper nog te koop? Zo ja, waar is hij te bezichten? Bij voorbaat dank. Met vr. groeten, Ilona den Ouden Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 23 januari 2023 Share Geplaatst: 23 januari 2023 Na anderhalf jaar? Denk het niet. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 23 januari 2023 Share Geplaatst: 23 januari 2023 Als Marianne hem heeft verkocht zou het wel zo beleefd zijn om dit kenbaar te maken, de advertentie wijzigen door er heel groot VERKOCHT in te zetten Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 23 januari 2023 Share Geplaatst: 23 januari 2023 Dat zou het zeker, maar de ervaring leert dat dat fatsoen voor weinigen is weggelegd. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 23 januari 2023 Share Geplaatst: 23 januari 2023 (aangepast) Totaal aantal berichten van de verkoper 2 waarvan 1 wijziging dus eigenlijk maar 1 om de advertentie te plaatsen, kansloos volk voor een forum. Gewoon te lui om even te vermelden als de boel verkocht is. Als moderator zou ik ze gelijk eraf gooien. 23 januari 2023 aangepast door HymerBoy Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 1 februari 2023 Share Geplaatst: 1 februari 2023 Als de vraag en aanbod rubriek een service voor de forum bezoekende leden zou zijn, moet er een barrière gemaakt worden. Pas te koop kunnen aanbieden bij een x aantal berichten. Dan voorkom je dat gelukzoekers lukraak op diverse sites hun waar te koop aanbieden. Je zou ook nog als voorwaarde kunnen stellen dat het nuttige berichten moeten zijn, anders omzeilen ze dat ook weer door flauwekul berichten te plaatsen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 1 februari 2023 Share Geplaatst: 1 februari 2023 Helemaal eens. Daarvoor moet het forum aan één voorwaarde voldoen: moderatie. En laat het dáár nu aan ontbreken! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mikeanber Geplaatst: 2 februari 2023 Share Geplaatst: 2 februari 2023 hallo allen een nobele gedachte maar dit is op geen enkele manier tegen te houden van daar dat ik regelmatig aan geef blijf opletten 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 2 februari 2023 Share Geplaatst: 2 februari 2023 Ik heb Marianne een Pb gestuurd en gevraagd de advertentie te verwijderen. Wie weet komt er een reactie. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 2 februari 2023 Share Geplaatst: 2 februari 2023 Dan moet Marianne wel op dit forum komen. Laat ik nu denken dat ze dat niet (meer) doet?! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mikeanber Geplaatst: 3 februari 2023 Share Geplaatst: 3 februari 2023 hallo allen een mediator op form zie ik Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 3 februari 2023 Share Geplaatst: 3 februari 2023 Ik zou eerder aan realist denken. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 3 februari 2023 Share Geplaatst: 3 februari 2023 Ik ging er van uit dat een PB naar het persoonlijk email adres gaat en het bericht dus altijd aankomt, tenzij het email adres niet meer existent is. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 3 februari 2023 Share Geplaatst: 3 februari 2023 Nee, dat is voor zover ik weet niet juist. Je moet hem hier van het forum plukken. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 3 februari 2023 Share Geplaatst: 3 februari 2023 Ok, dan heb ik weer wat geleerd. Een reactie van Marianne zit er dan niet in denk ik. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Maclouis Geplaatst: 4 februari 2023 Share Geplaatst: 4 februari 2023 Op 3-2-2023 om 19:51, van der Honing zei: Ok, dan heb ik weer wat geleerd. Een reactie van Marianne zit er dan niet in denk ik. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.