Marly Bos Geplaatst: 12 juni 2021 Share Geplaatst: 12 juni 2021 Dag, Onlangs heb ik een 2e hands Fiat Rapido 640 aangeschaft en vandaag een aantal functies uitgeprobeerd. Nu loop ik tegen het volgende probleem aan: Als ik de schoonwatertank bijvul, loopt er onder de camper vanuit een blauwe slang weer water uit de tank. Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze slang dichtgezet wordt? Er lijkt geen stopte zitten in de schoonwatertank en er zit geen sluiting op de blauwe slang. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 12 juni 2021 Share Geplaatst: 12 juni 2021 Er zal ergens een knop o.i.d. zijn waarmee de tank afgesloten kan worden. Wellicht wordt er water naar de boiler gepompt en is de vorstbeveiliger aangeslagen? Informeer even bij de verkoper. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 13 juni 2021 Share Geplaatst: 13 juni 2021 Vorstbeveiliging van de Truma ketel? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 17 juni 2021 Share Geplaatst: 17 juni 2021 Ligt er niet ergens in de camper een pvc buis met aan een kant schroefdraad. Had ik ook bij mijn Knaus Sun TI. Deze buis kun je dan in de afvoer van de watertank schroeven. Dit is tevens de overloop. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 17 juni 2021 Share Geplaatst: 17 juni 2021 De buis moet wel binnen in de tank geschroefd worden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.