Ga naar inhoud

regensensor


campaan
 Share

Recommended Posts

Onder andere Maxxfan, Brink, Heki en Dometic hebben versies van hun dakluiken met een ingebouwde regensensor. Sommigen ook voor achteraf inbouw. Dus, om welk type dakluik gaat het? Dan de fabrikant benaderen of achteraf inbouw mogelijk is of dat desgewenst het hele dakluik vervangen moet worden.

 

Wil je alleen een melding (op je smartphone of zo) ontvangen, dan wordt het denk ik zelf wat knutselen.

Link naar reactie
Share on other sites

9 uren geleden, GeMa zei:

Onder andere Maxxfan, Brink, Heki en Dometic hebben versies van hun dakluiken met een ingebouwde regensensor. Sommigen ook voor achteraf inbouw. Dus, om welk type dakluik gaat het? Dan de fabrikant benaderen of achteraf inbouw mogelijk is of dat desgewenst het hele dakluik vervangen moet worden.

 

Wil je alleen een melding (op je smartphone of zo) ontvangen, dan wordt het denk ik zelf wat knutselen.

Mijn idee is gewoon een los apparaatje zoals Kemo M152 Regensensor Module 12 V/DC, maar dit apparaat heeft helaas slechte reviews / onbetrouwbaar. Dus een ander merk los apparaat wat ik zelf in dakluik kan plaatsen en simpel enkel  lawaai moet gaan maken als er regen op valt, zodat ik wakker word voordat ik ga drijven.

Link naar reactie
Share on other sites

11 uren geleden, campaan zei:

Mijn idee is gewoon een los apparaatje zoals Kemo M152 Regensensor Module 12 V/DC, maar dit apparaat heeft helaas slechte reviews / onbetrouwbaar. Dus een ander merk los apparaat wat ik zelf in dakluik kan plaatsen en simpel enkel  lawaai moet gaan maken als er regen op valt, zodat ik wakker word voordat ik ga drijven.

Brink heeft ook een losse unit voor inbouw achteraf.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...