Oscar Geplaatst: 7 juni 2021 Share Geplaatst: 7 juni 2021 Wij willen eind juni naar Frankrijk maar mijn vraag is welk soort milieu sticker moet ik aanschaffen? Ik zie op internet dat er verschillende soorten zijn naar gelang je heen gaat. Wij gaan richting het zuiden en weten nog niet waar we uitkomen. Graag jullie advies en bedankt alvast. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 8 juni 2021 Share Geplaatst: 8 juni 2021 Kijk even op ANWB.NL Je kunt via een link direct de sticker bestellen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
KvH Geplaatst: 26 augustus 2021 Share Geplaatst: 26 augustus 2021 Oscar, de uitleg die je bij de ANWB krijgt klopt als een bus. Ik heb die gevolgd en een sticker besteld (wel precies de instructies van de ANWB gevolgd) en het werkte perfect. De sticker zit nu op de voorruit en blijft geldig "zolang de voorruit leeft". Kosten minder dan vijf euro. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
arnoob Geplaatst: 26 augustus 2021 Share Geplaatst: 26 augustus 2021 Kijk hier eens: Nederlandstalige handleiding van de organisatie die de sticker uiteindelijk verzorgt. Veel gemakkelijker kan het volgens mij niet worden. Arno 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.