Ga naar inhoud

Afwijzen wijziging campercontact zonder toelichting


Adriatik
 Share

Recommended Posts

Onlangs gaf ik een wijziging van het tarief van een camperplaats door op de gebruikelijke manier via campercontact. Ik kreeg daarop een mail dat de wijziging niet was goedgekeurd. Ik heb vervolgens verzocht om een toelichting, waarop ik geen reactie kreeg. Ook op mijn tweede verzoek werd niet gereageerd.

Is dit de manier waarop de NKC omgaat met mensen die tijd en aandacht aan dit NKC-product geven? Op deze manier ga je het wel laten om je in te zetten om campercontact up-to-date te houden! NKC verantwoord je toch eens! Mijn dringend verzoek, nu via dit forum, wat is de reden van afwijzing!

Link naar reactie
Share on other sites

ik ben sinds kort lid van het NKC en dat zal ook zeer kort blijven, echt geen goede organisatie. Forum wordt ook niet onderhouden. 

Link naar reactie
Share on other sites

Het is natuurlijk amateuristisch dat het nodig is om op deze manier wijzigingen te laten doorvoeren. Ik heb driemaal het nieuwe tarief moeten doorgeven!

Overigens is de wijziging nu van één CP doorgevoerd. Ik wacht nu nog op reactie op de tweede wijziging die zonder opgaaf van reden is afgewezen. Ik heb gevraagd om een reactie. Maar helaas, het blijft erg stil! Er valt dus nog het nodige te doen voor de NKC wil ze haar trots op het kale feit dat de NKC de grootste camperclub van Nederland is, met trots kunnen voeren! Ik heb liever een kleinere club die professioneel werkt!

Link naar reactie
Share on other sites

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...