GerardS Geplaatst: 3 mei 2021 Geplaatst: 3 mei 2021 Hallo, Ik wil graag een bindrail tegen de achterwand van de camper, en een (HPM)schap maken in de garage zodat ik wat lichte spullen boven in de garage kan opslaan. Kan de bindrail en een hoekprofielletje tegen de achterwand van de camper schroeven? Natuurlijk niet door de hele wand, maar alleen het binnenwand gedeelte van de achterwand.( hoe dik is dat? Wat voor materiaal is dat? Houdt dat?) En als dat kan; hoe lang moeten de schroeven dan zijn? wie heeft hier ervaring mee? groet, Gerard. Quote
apekop Geplaatst: 3 mei 2021 Geplaatst: 3 mei 2021 wanddikte opvragen van camper,hier schroeflengte minimaal 5 milimeter korter. beter is verlijmen. Quote
GerardS Geplaatst: 4 mei 2021 Auteur Geplaatst: 4 mei 2021 Mijn vraag is eigenlijk of het veilig is om in de achterwand te schroeven ivm vocht/ lekkage.... Quote
Hiemerke Geplaatst: 5 mei 2021 Geplaatst: 5 mei 2021 Als ik het goed begrijp wil je de bindrail in de garage? Ik mag hopen dat het daar niet vochtig is, want dan is er iets niet goed. Dus zolang je niet te diep boort, en in de buitenwand uitkomt is er niets aan de hand. Quote
trailerad Geplaatst: 5 mei 2021 Geplaatst: 5 mei 2021 (aangepast) Zit er misschien al een schroef in die je eruit kunt draaien om de lengte te bepalen. Gebruik dan schroeven van een halve centimeter korter voor de veiligheid. 5 mei 2021 aangepast door trailerad Quote
GerardS Geplaatst: 10 mei 2021 Auteur Geplaatst: 10 mei 2021 Ok, dank allen. als ik het goed begrijp kun je prima iets vastzetten aan de achterwand met schroeven, tenzij je maar niet te lange schroeven gebruikt. ik begreep van mijn dealer dat je beter niet in de achterwand kunt schroeven, maar dat valt dus wel mee... Quote
mikeanber Geplaatst: 11 mei 2021 Geplaatst: 11 mei 2021 hallo allen men kan niet goed lezen maar gaat over de binnen kant Quote
trailerad Geplaatst: 11 mei 2021 Geplaatst: 11 mei 2021 Wie kan er niet goed lezen. In de garage is binnen. 1 Quote
Adriatik Geplaatst: 11 mei 2021 Geplaatst: 11 mei 2021 6 uren geleden, trailerad zei: Wie kan er niet goed lezen. Met name degene die als een haas zijn reactie heeft verwijderd! Quote
mikeanber Geplaatst: 12 mei 2021 Geplaatst: 12 mei 2021 hallo allen juist adriatik danks was dreamer je weet wel let er op 1 Quote
trailerad Geplaatst: 14 mei 2021 Geplaatst: 14 mei 2021 Zo snel verwijderd dat ik de tekst niet had gelezen. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.