Ga naar inhoud

waarde loos programma


ikmy
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Al maanden probeer ik met de ICT-afdeling van Campercontact om het programma werkend te krijgen op mijn Samsung S9. Daar ging het prima mee totdat het programma 'werd verbeterd'. Na advies om de app te wissen en opnieuw te laden, kom ik er totaal niet meer in. Nu we eg willen zitten we zonder CC. Een ramp. En we betalen als lid toch voor een goed werkend systeem. Ik heb al gesuggereerd het oude programma weer te laten draaien, want  hele volksstammen ziite nu zonder een werkende app. Weet misschien een echte ICT-er onder de leden hoe ik de app CC werkend krijg op een toch heel gangbare smartphone? Hartelijk dank.

Niek

Link naar reactie
Share on other sites

Ik dacht zal het eens proberen op mijn iPhone en het duurde even maar het werkte gelukkig weer. Ja soms zijn veranderingen geen verbeteringen en meestal als je iets verandert als programma maker test je het eerst zodanig dat het goed werkt en de grootste bugs eruit zijn. En dan zet je het pas open voor de rest en natuurlijk gaat er dan ook nog wel iets fout omdat ieder mens anders omgaat met programma maar dat kan je dan aanpassen of niet als het niet logisch is. Maar neem mensen serieus en zorg ervoor dat de mensen tevreden blijven maar daar zit vaak de kruk men laat die mensen aanmodderen of geven geen bericht dat bepaalde onderdelen niet werken of slechter werken. Ja waar het vaak mis gaat is de open communicatie maar het lijkt wel of men dit niet wil inzien. Want je betaalt genoeg voor het gebruik eerst betaalde je voor gebruik app en boeken dus werkte het een niet dan kon je in het boek opzoeken. Maar NKC heeft dit verandert of je betaald voor alleen app of extra voor boeken en als je maar af en toe weggaat koop je niet de boeken erbij. Dus je krijgt voor hetzelfde geld minder en ook nog een slecht werkende app.

Link naar reactie
Share on other sites

15 uren geleden, Dr.Dream zei:


Dan ben jij kennelijk de uitzondering op de regel die er altijd wel te vinden is.

Bij werkt het ook, zowel op iPad als iPhone. Moest na de laatste update wel eerst de oude app’s handmatig verwijderen en daarna de nieuwe opnieuw installeren. En nee, de offline functie werkt niet (meer).

Link naar reactie
Share on other sites

De vraag welk navigatieprogramma TS heeft bedoeld (hij/zij heeft het over ‘het programma’ in de rubriek Navigatiesystemen!) is nog steeds niet beantwoord. Het lijkt er op dat ‘ikmy’ een vraag gesteld heeft zonder geïnteresseerd te zijn in het antwoord. 

aangepast door Adriatik
Link naar reactie
Share on other sites

Op 17-5-2021 om 17:59, Niek de Zoeker zei:

Al maanden probeer ik met de ICT-afdeling van Campercontact om het programma werkend te krijgen op mijn Samsung S9. Daar ging het prima mee totdat het programma 'werd verbeterd'. Na advies om de app te wissen en opnieuw te laden, kom ik er totaal niet meer in. Nu we eg willen zitten we zonder CC. Een ramp. En we betalen als lid toch voor een goed werkend systeem. Ik heb al gesuggereerd het oude programma weer te laten draaien, want  hele volksstammen ziite nu zonder een werkende app. Weet misschien een echte ICT-er onder de leden hoe ik de app CC werkend krijg op een toch heel gangbare smartphone? Hartelijk dank.

Niek

Ook hier een S9, de app brengt mij, net als de oude versie waar ik heen wil. Wat werkt er eigenlijk niet?

aangepast door CaradoT135
Link naar reactie
Share on other sites

Op 8-5-2021 om 17:27, dehoekies zei:

app van campercontact werkt perfect , mis er niets maar als je camperplaatsen wilt en minder campings  kun je ze ook downloaden bij www.dehoekies.nl

http://www.dehoekies.nl/Coordinaten.htm

Ik kan de bestanden niet opslaan bij documenten. Krijg steeds Acrobat reader te zien en kan niet verder. Kan dus niet bladeren naar bestanden. Ik wil deze versie graag hebben omdat die zonder campings is.

 

Weet u een oplossing hiervoor. Ik klik nu gewoon op uw link.

 

 Bijvoorbaat dank Loek Schild

Link naar reactie
Share on other sites

5 uren geleden, Loek Schild zei:

Ik kan de bestanden niet opslaan bij documenten. Krijg steeds Acrobat reader te zien en kan niet verder. Kan dus niet bladeren naar bestanden. Ik wil deze versie graag hebben omdat die zonder campings is.

 

Weet u een oplossing hiervoor. Ik klik nu gewoon op uw link.

 

 Bijvoorbaat dank Loek Schild

In google naar de link en aanklikken dan download het automatisch naar je Downloads  en  is het automatisch opgeslagen als cp europa.Ov2 ( niet openen ).

Wil je het bekijken dan moet je www.poiedit.com of www.poiediter.com op je pc hebben.

Anders gewoon met het icoontje en het bestand kopieren naar je TT.

Ik deze info ook gestuurd met bestanden naar u emailadres

p.s ik denk dat bij u ingesteld staat dat alle bestanden moeten worden geopend met Adobe reader op PDF 

 

 

 

 

 

aangepast door dehoekies
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...