ikmy Geplaatst: 1 mei 2021 Share Geplaatst: 1 mei 2021 Nu is het mei 2021 en nog werkt het programma niet naar behoren dat was ook al in mei 2020 , kan niet offline zoeken zoals zoveel keren sorry voor het ongemak . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 1 mei 2021 Share Geplaatst: 1 mei 2021 Uhhh ..., over welk navigatiesysteem gaat dit? Een nogal onduidelijke opmerking! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 1 mei 2021 Share Geplaatst: 1 mei 2021 waarover gaat dit in godsnaam, vaag gedoe inderdaad! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 1 mei 2021 Share Geplaatst: 1 mei 2021 het item staat onder navigatie systemen dus ben benieuwd. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
dehoekies Geplaatst: 8 mei 2021 Share Geplaatst: 8 mei 2021 (aangepast) app van campercontact werkt perfect , mis er niets maar als je camperplaatsen wilt en minder campings kun je ze ook downloaden bij www.dehoekies.nl http://www.dehoekies.nl/Coordinaten.htm 8 mei 2021 aangepast door dehoekies Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Niek de Zoeker Geplaatst: 17 mei 2021 Share Geplaatst: 17 mei 2021 Al maanden probeer ik met de ICT-afdeling van Campercontact om het programma werkend te krijgen op mijn Samsung S9. Daar ging het prima mee totdat het programma 'werd verbeterd'. Na advies om de app te wissen en opnieuw te laden, kom ik er totaal niet meer in. Nu we eg willen zitten we zonder CC. Een ramp. En we betalen als lid toch voor een goed werkend systeem. Ik heb al gesuggereerd het oude programma weer te laten draaien, want hele volksstammen ziite nu zonder een werkende app. Weet misschien een echte ICT-er onder de leden hoe ik de app CC werkend krijg op een toch heel gangbare smartphone? Hartelijk dank. Niek Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Glm Geplaatst: 18 mei 2021 Share Geplaatst: 18 mei 2021 Ik dacht zal het eens proberen op mijn iPhone en het duurde even maar het werkte gelukkig weer. Ja soms zijn veranderingen geen verbeteringen en meestal als je iets verandert als programma maker test je het eerst zodanig dat het goed werkt en de grootste bugs eruit zijn. En dan zet je het pas open voor de rest en natuurlijk gaat er dan ook nog wel iets fout omdat ieder mens anders omgaat met programma maar dat kan je dan aanpassen of niet als het niet logisch is. Maar neem mensen serieus en zorg ervoor dat de mensen tevreden blijven maar daar zit vaak de kruk men laat die mensen aanmodderen of geven geen bericht dat bepaalde onderdelen niet werken of slechter werken. Ja waar het vaak mis gaat is de open communicatie maar het lijkt wel of men dit niet wil inzien. Want je betaalt genoeg voor het gebruik eerst betaalde je voor gebruik app en boeken dus werkte het een niet dan kon je in het boek opzoeken. Maar NKC heeft dit verandert of je betaald voor alleen app of extra voor boeken en als je maar af en toe weggaat koop je niet de boeken erbij. Dus je krijgt voor hetzelfde geld minder en ook nog een slecht werkende app. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Ger K. Geplaatst: 18 mei 2021 Share Geplaatst: 18 mei 2021 1 uur geleden, Dr.Dream zei: Tja, en daarom heb ik deze CC APP van onze allergrootste camperclub van Europa al gewist en kijk er niet meer naar. Iets genuanceerder mag ook wel. Bij mij werkt het uitstekend, nooit problemen mee gehad. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 19 mei 2021 Share Geplaatst: 19 mei 2021 15 uren geleden, Dr.Dream zei: Dan ben jij kennelijk de uitzondering op de regel die er altijd wel te vinden is. Bij werkt het ook, zowel op iPad als iPhone. Moest na de laatste update wel eerst de oude app’s handmatig verwijderen en daarna de nieuwe opnieuw installeren. En nee, de offline functie werkt niet (meer). Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 19 mei 2021 Share Geplaatst: 19 mei 2021 (aangepast) De vraag welk navigatieprogramma TS heeft bedoeld (hij/zij heeft het over ‘het programma’ in de rubriek Navigatiesystemen!) is nog steeds niet beantwoord. Het lijkt er op dat ‘ikmy’ een vraag gesteld heeft zonder geïnteresseerd te zijn in het antwoord. 19 mei 2021 aangepast door Adriatik Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 20 mei 2021 Share Geplaatst: 20 mei 2021 (aangepast) Op 17-5-2021 om 17:59, Niek de Zoeker zei: Al maanden probeer ik met de ICT-afdeling van Campercontact om het programma werkend te krijgen op mijn Samsung S9. Daar ging het prima mee totdat het programma 'werd verbeterd'. Na advies om de app te wissen en opnieuw te laden, kom ik er totaal niet meer in. Nu we eg willen zitten we zonder CC. Een ramp. En we betalen als lid toch voor een goed werkend systeem. Ik heb al gesuggereerd het oude programma weer te laten draaien, want hele volksstammen ziite nu zonder een werkende app. Weet misschien een echte ICT-er onder de leden hoe ik de app CC werkend krijg op een toch heel gangbare smartphone? Hartelijk dank. Niek Ook hier een S9, de app brengt mij, net als de oude versie waar ik heen wil. Wat werkt er eigenlijk niet? 20 mei 2021 aangepast door CaradoT135 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Loek Schild Geplaatst: 24 mei 2021 Share Geplaatst: 24 mei 2021 Op 8-5-2021 om 17:27, dehoekies zei: app van campercontact werkt perfect , mis er niets maar als je camperplaatsen wilt en minder campings kun je ze ook downloaden bij www.dehoekies.nl http://www.dehoekies.nl/Coordinaten.htm Ik kan de bestanden niet opslaan bij documenten. Krijg steeds Acrobat reader te zien en kan niet verder. Kan dus niet bladeren naar bestanden. Ik wil deze versie graag hebben omdat die zonder campings is. Weet u een oplossing hiervoor. Ik klik nu gewoon op uw link. Bijvoorbaat dank Loek Schild Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
dehoekies Geplaatst: 24 mei 2021 Share Geplaatst: 24 mei 2021 (aangepast) 5 uren geleden, Loek Schild zei: Ik kan de bestanden niet opslaan bij documenten. Krijg steeds Acrobat reader te zien en kan niet verder. Kan dus niet bladeren naar bestanden. Ik wil deze versie graag hebben omdat die zonder campings is. Weet u een oplossing hiervoor. Ik klik nu gewoon op uw link. Bijvoorbaat dank Loek Schild In google naar de link en aanklikken dan download het automatisch naar je Downloads en is het automatisch opgeslagen als cp europa.Ov2 ( niet openen ). Wil je het bekijken dan moet je www.poiedit.com of www.poiediter.com op je pc hebben. Anders gewoon met het icoontje en het bestand kopieren naar je TT. Ik deze info ook gestuurd met bestanden naar u emailadres p.s ik denk dat bij u ingesteld staat dat alle bestanden moeten worden geopend met Adobe reader op PDF 24 mei 2021 aangepast door dehoekies Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.