Carsten Geplaatst: 22 april 2021 Share Geplaatst: 22 april 2021 (aangepast) ๐๐ฒ๐ป๐ ๐ ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐๐ฟ๐ผ๐๐๐ฒ ๐ฒ๐ถ๐ด๐ฒ๐ป๐ฎ๐ฎ๐ฟ ๐๐ฎ๐ป ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ฐ๐ฎ๐บ๐ฝ๐ฒ๐ฟ ๐ผ๐ณ ๐ฐ๐ฎ๐ฟ๐ฎ๐๐ฎ๐ป? ย Dan heb ik uw hulp nodig. ย Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik op zoek naar mensen met een camper of caravan/vouwwagen... Zou u mij willen helpen door een enquรชte in te vullen? Klik dan op onderstaande link. ย https://q.mwm2.nl/n2TqGN-ZAk2VcGlqz94AkA ย Alvast bedanktย 22 april 2021 aangepast door Carsten Link werkte niet Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
arnoob Geplaatst: 22 april 2021 Share Geplaatst: 22 april 2021 Misschien is het beter om eerst het doel van de vraagstelling aan te geven. Als de eerste vraag is hoe oud ik ben en de tweede hoe ik ben verzekerd ben ik al wel klaar ... Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 23 april 2021 Share Geplaatst: 23 april 2021 Het afstudeeronderzoek van welke verz.maatschappij zou dit zijn?ย Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.