Ga naar inhoud

Adria Sport


Adriatik
 Share

Recommended Posts

5 uren geleden, Dr.Dream zei:

Of heb jij soms moeite om hen in een Europees gangbare taal aan te schrijven?

 

Geen idee waarop jij dat baseert. Maar je hebt een punt, afgezien van Engels, Frans en Duits, en slechts een klein mondje Spaans, beheers ik geen enkele andere Europese taal. Maar in het geval dat dat al nodig zou blijken te zijn zou ik met een digitaal vertaalprogrammaatje een eind kunnen komen. Mocht ook dat niet lukken dan zal ik me tot jou wenden. Ik ga er tenminste vanuit dat jouw opmerking een aanbod behelst, waarvoor mijn hartelijke dank!

Overigens heb al via een ander forum een constructieve reactie ontvangen. Je vooronderstelling dat er niemand is die mij meer vertellen kan over dit type camper zit er dus behoorlijk naast. Wellicht ga je ervan uit dat, wanneer jij het niet weet, er niemand is die het kan weten? Dat blijkt niet de realiteit!

aangepast door Adriatik
Link naar reactie
Share on other sites

Op 21-4-2021 om 22:25, Adriatik zei:

Ik heb vorig jaar een gebruikte Adria Sport S 690SC (bouwjaar 2014) aangeschaft. Dat type (Sport) kom je niet vaak tegen. Ik vind er dan ook niet veel informatie over. Ik heb de indruk dat de Sport niet veel verschilt van de Coral. Wie kan hier meer over vertellen?

ik heb de zelfde vraag gelezen op een ander forum , en daar kam een folder voor de dag waar twee  type's op staan , maar wat wil je weten over je camper ? .

aangepast door supreme
Link naar reactie
Share on other sites

11 uren geleden, HymerBoy zei:

Heeft ie een handje van of de moderator heeft het wellicht gedaan omdat het weer is niet door de beugel kon.

Nee, de moderator is er niet in het weekend. Ik denk dat Dr.Dream zijn eigen bijdrage heeft verwijderd. Hij zal zelf hebben bedacht dat hij weer eens fors uit de bocht schoot en zo zichzelf een afgang heeft bespaard.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 10 months later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...