Ga naar inhoud

Ontladen huishoud accu


Adriatrash
 Share

Recommended Posts

Geachte medeleden,

 

Nadat ik ca 3 a 4 uur gereden heb is de accu vol bovendien heb ik een zonnepaneel. De accu is vol (en in orde recent getest en 3 jaar oud). De verlichting is LED en ik gebruik alleen stroom voor de Trumakachel en de verlichting. Na ca 18 uur als ik s,ochtends de kachel hoger zet en ik dus meer stroom vraag geeft het paneel aan dat de spanning te laag is. Ik snap er niets van iemand een idee? 

 

Mvg Dirk

Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 months later...

Ik wel hier nog wat aan toe voegen . Als je veel aan het netstroom staat kan de accu ook lui worden en zakt de spanning sneller terug . Hoe los je dit op belast de accu met een hoge stroom ( +/-100 Ah )door b.v een accu belasting meter , of met als u een 12 v-230 volt omvormer heeft , zet deze aan , en sluit  er een verbruiker er op aan ( 230 water koker ) dit doe je ongeveer 5 minuten zo wordt de accu weer wakker , en blijft hij langer een hogere voltage geven bij belasting .

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...