Ga naar inhoud

Hefkussen ipv krik


Rve
 Share

Recommended Posts

Heeft iemand ervaring met "air jack" luchtkussen ipv de standaard krik. Wij overwegen de airjack aan te schaffen ivm stabiliteit en gewicht. De standaard schaarkrik van de ducatie maxi gebruiken wij niet, de hoogte is onvoldoende en niet stabiel bij gebruik, vooral in Noorwegen en de bergen. Wij nemen nu een lichtgewicht garagekrik mee, maar deze weegt nog altijd 15 kg.

 

Graag reactie

 

Rob van Es

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Je schrijft "air jack" of bedoel je de flat jack's. Ik heb vorig jaar de flat jack's gebruikt onder mijn Knaus Sun ti. Ik was er heel tevreden over, je moet er wel de luxe compressor bij kopen. Die kun op een 0,1 bar afstellen. Je rijdt de camper erop compressor op het ventiel en binnen een minuut staat hij op de hoogte die je wilt. En dan het andere wiel. 

Het is ook heel makkelijk als een kant minder omhoog hoeft dan de andere kant. Ik heb nu een Carthago met luchtvering, op een knop drukken en de camper komt waterpas te staan. Maar de flat jack's verkoop ik niet. Het kan nog een keer voorkomen dat het zo ongelijk is dat de luchtvering de camper niet recht kan zetten.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...