Anneke110 Geplaatst: 22 maart 2021 Share Geplaatst: 22 maart 2021 2 Mooie electrische vouwfietsen van het merk Flyer. Voor meer details zie advertentie op marktplaats https://link.marktplaats.nl/m1682445975 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Anneke110 Geplaatst: 22 maart 2021 Auteur Share Geplaatst: 22 maart 2021 Beste Dr. Dream, u bent niet verplicht alle berichten te lezen of heeft u verder niets te doen dan anderen bekritiseren? ik neem aan dat u geen belangstelling heeft voor de fietsen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 22 maart 2021 Share Geplaatst: 22 maart 2021 (aangepast) 38 minuten geleden, Dr.Dream zei: Je blijft maar SPAMMEN. Nu al de derde keer dat ik dit bericht moet lezen. De MODS vinden dit niet leuk en gaan je beslist snel banner nu !! Wat is hier spam aan als ik vragen mag, worden toch gewoon 2 fietsen aangeboden? 22 maart 2021 aangepast door HymerBoy Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 22 maart 2021 Share Geplaatst: 22 maart 2021 Je moet maar horen wie het zegt! Het zonnetje in huis op dit forum! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mikeanber Geplaatst: 23 maart 2021 Share Geplaatst: 23 maart 2021 hallo allen oeps topie zoals al erder aan geven letop Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 23 maart 2021 Share Geplaatst: 23 maart 2021 14 uren geleden, HymerBoy zei: Wat is hier spam aan als ik vragen mag, worden toch gewoon 2 fietsen aangeboden? Ben ik het helemaal mee eens, je zou alleen kunnen zeggen dat het in de verkeerde categorie staat. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Anneke110 Geplaatst: 23 maart 2021 Auteur Share Geplaatst: 23 maart 2021 Het twee keer te veel plaatsen was een beginnersfout. Wist nog niet zo goed hoe het forum werkt. De berichten in de verkeerde categorie gisteren al verwijderd. Als Dr. Dream daar aanstoot aan neemt, mag hij lekker verder dromen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 24 maart 2021 Share Geplaatst: 24 maart 2021 Dr. Dream heeft zijn post verwijderd, dat zegt iets over Dr. Dream. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 24 maart 2021 Share Geplaatst: 24 maart 2021 Waarschijnlijk hebben de mods het weggehaald omdat ze het forum gezellig willen houden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.