Ga naar inhoud

Levelsysteem


Snooper
 Share

Recommended Posts

Hoi ik ben Frans 

 

Ik heb het E&P levelsysteem ik ben er zeer tevreden mee dit is mijn tweede camper waar het onder zit en ik zou niet anders meer willen.

E&P wat AL-KO is geworden zit in Nieuw Vennep en ik woon in Hoofddorp dus voor mij echt dichtbij men geeft daar zeer goede service alhoewel ik dit 

nog niet nodig heb gehad gezien dat het systeem onderhoud vrij is wel is het raadzaam om als de camper omhoog staat even de cylinders in de wd 40 te spuiten

daar komt nog bij dat als hij in de winterstalling staat uit zijn veren gezet kan worden .

Groetjes Frans 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 months later...

Hoi Snooper,

 

Wij hebben het E&P systeem nu bijna 6 jaar onder onze camper zitten.

Nog nooit problemen mee gehad, het werk naar behoren.

Wel laten monteren bij een erkend montage bedrijf, begreep vanuit reacties dat hier wat kaf onder het koren kan zitten.

Veel succes met de aanschaf en het gebruik, vind het de beste uitbreiding / aankoop op onze camper.

 

Groetjes, Merein 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 11 months later...

IK heb een hydraulisch level systeem van HPC laten monteren, direct bij HPC in Almelo. Daardoor gunstiger als bij een dealer.

Grote voordeel, 15 kg lichter als andere systemen daar deze van aluminium zijn gemaakt. Na 5 jaar nooit problemen gehad.

De beste investering als je wat ouder wordt en niet meer gebukt onder je camper wil kruipen.

In 2 minuten waterpas en mocht je onderweg een band moeten verwisselen, camper omhoog en banden vrij om te wisselen.

Ondanks 40 kg zwaarder, gecompenseerd door de huishoud accu ( 2 X 40 kg, 240A) te vervangen door Lifepo accu 133A, 18kg. WINST: camper 26 kg Lichter!

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Sinds april een E en P systeem eronder laten zetten. Wel een hoop geld, maar nu al de hele zomer er vreselijk veel plezier van. De camper staat in no time waterpas, een ook niet onbelangrijk veel stabieler dan met de losse pootje achter en de levelers vooraan. Je kan nu door de camper stampen zonder dat alles beweegt.

Ja een hoop geld, maar voor het gemak meer dan waard.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...