Frans A. Geplaatst: 3 maart 2021 Share Geplaatst: 3 maart 2021 Bij het registreren van de Camping Card International CCI wordt er gevraagd naar EXPIRATION DATE van de CCI kaart Op de kaart staat CCI validity: 01.03.2021 > 31.03.2022 Wat ik ook invul, ik krijg de volgende foutmelding: Expiration date doesn't match your club's defined policy. Heeft iemand hier ervaring mee? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 4 maart 2021 Share Geplaatst: 4 maart 2021 Bij wie moet je dan registreren? Ik heb die kaart ook maar nog nooit geregistreerd. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Frans A. Geplaatst: 4 maart 2021 Auteur Share Geplaatst: 4 maart 2021 2 links: 1 naar link op de website met uitleg van NKC. https://www.nkc.nl/lidmaatschap/nkccci-combicard/ en 1 link naar website CCI. https://www.campingcardinternational.com/nl/registratie/customer/ Succes ik hoor wel of het is gelukt Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 4 maart 2021 Share Geplaatst: 4 maart 2021 18 uren geleden, Frans A. zei: Bij het registreren van de Camping Card International CCI wordt er gevraagd naar EXPIRATION DATE van de CCI kaart Op de kaart staat CCI validity: 01.03.2021 > 31.03.2022 Wat ik ook invul, ik krijg de volgende foutmelding: Expiration date doesn't match your club's defined policy. Heeft iemand hier ervaring mee? Hier precies hetzelfde probleem. Trouwens, vorig jaar ook al. (Nog) geen oplossing van de ÑKC gekregen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 4 maart 2021 Share Geplaatst: 4 maart 2021 19 uren geleden, Frans A. zei: Bij het registreren van de Camping Card International CCI wordt er gevraagd naar EXPIRATION DATE van de CCI kaart Op de kaart staat CCI validity: 01.03.2021 > 31.03.2022 Wat ik ook invul, ik krijg de volgende foutmelding: Expiration date doesn't match your club's defined policy. Heeft iemand hier ervaring mee? Frans, even aan het pielen geweest, mogelijke oplossing gevonden: a: Had je je al eerder geregistreerd (met oude kaart) eerst inloggen op je account en dan kiezen voor nieuwe kaart toevoegen. b: Ben je nieuw, kies dan voor kaart registreren en bij de datum moet je 01-03-2022 invullen. Werkte bij mij zojuist. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Frans A. Geplaatst: 4 maart 2021 Auteur Share Geplaatst: 4 maart 2021 GEMA, Bedankt voor je duidelijke uitleg. 01-03-2022 dat deed het 'm. Bedankt. top 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.