Camper Geplaatst: 10 februari 2020 Geplaatst: 10 februari 2020 Hallo Wij willen camperhoes aanschaffen voor de winter voor buiten. Wie heeft ervaring en adviezen.? Quote
supreme Geplaatst: 10 februari 2020 Geplaatst: 10 februari 2020 Ik heb er j.l een aangeschaft , die is voor binnen en buiten , ( gebruik hem binnen lengte 8 m ) , bij Camper Passie . deze die aan mij is geleverd voldoet aan de informatie , zacht van binnen , en ook in zijn geheel soepel , en bestaat uit 4 lagen, water afstotend , uv bestendig , en zuurstof door ladetent . Kijk op hun site voor de juiste maat , en zij bieden ze aan met - 20 % . Tevens geleverd met spanbandjes . Er zij ook andere leveranciers die iets goedkoper aanbieden maar dan zitten er spanbandjes bij , en het martiaal kan stug zijn en dat is onhandig voor het er overheen te doen , let daar op . Succes . Quote
Arie en Chris Geplaatst: 16 februari 2020 Geplaatst: 16 februari 2020 Ik vraag me af of de hoezen niet gaan schuren als ze in de wind de hele tijd over de lak heen en weer waaien en zo de lak beschadigen. Ik heb het ook al overwogen omdat ik voor een heel jaar stalling betaal waar hij maar 2 a 3 maanden staat Quote
Magic Ed. Geplaatst: 16 februari 2020 Geplaatst: 16 februari 2020 Er zijn hoezen te koop die van binnen een zacht materiaal hebben. Die hebben minder kans op krassen. Belangrijk is de camper goed schoon maken voordat je hem inpakt en de hoes straks vast maken. Quote
supreme Geplaatst: 17 februari 2020 Geplaatst: 17 februari 2020 Die ik aangeschaft hebt is van binnen zacht , dat schrijft de leverancier ook op zijn website , over dat schuren op de lak , denk ik dat je hem goed strak moet spannen . Quote
Douwe Geplaatst: 30 maart 2020 Geplaatst: 30 maart 2020 Wij hebben een, 1 keer gebruikte hoes. Maximale lengte 6,50 mtr., breedte 2,35. Klein scheurtje t.p.v. achteruitrijcamera gerepareerd. Voor een zacht prijsje ter overname. Merk ProPlus, gekocht bij Kampeerhal Roden. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.