Ga naar inhoud

LPG flessen keuren of vernieuwen .


supreme
 Share

Recommended Posts

Adriatik , ik heb wel 3 bedrijven gelezen op het MKC , maar die zitten nog al ver , tevens had ik al op internet info gelezen en daar spreekt men van dat een fles keuren en dat er soms onderdelen worden vervangen op kan lopen naar 200 euro en dan moeten ze daar nog naar toe , 2 flessen heen en terug b.v vechel , tel maar op .

Link naar reactie
Share on other sites

Een normale keuring (zonder vervanging van onderdelen) kost bij Verhaaf in Veghel € 65,- maar moeten er onderdelen worden vervangen dan kan dat bij een LPG-dampfles oplopen tot bijna € 200,- Gelet op deze prijzen wordt een herkeuring door bedrijven eigenlijk alleen in grote partijen gedaan; voor een enkele fles loont .

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...

Johan , ik ben volgend jaar ook aan de beurt zit ook in NH  , maar ik wil ze leeg en verpakt op sturen , ik heb gekozen voor gaswinkel .com , want de slangen zijn ook er aan toe en die heeft voor mij het T koppelstuk met slang geleverd om de flessen aan elkaar te koppelen , en deze verzorgd ook de keuring volgen zijn site , maar ik moet nog wel  contact met hem opnemen . 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 4 weeks later...
Op 3-9-2023 om 10:35, tonna zei:

als dit originele flessen zijn van ALUGAS  voor propaan en niet omgebouwd kun je deze in duitsland omruilen voor volle fles

daar hanteren ze niet op jaar je krijgt een fles terug van bv bj 2022.

ik heb deze vaak geruild bij hornbach is ook het goedkoopste met gas.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...