supreme Geplaatst: 4 februari 2021 Share Geplaatst: 4 februari 2021 Mijn flessen zijn in 2022 10 jaar oud , hoe verder , keuren , wat kost dit , en waar en bij ie kan dit . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 4 februari 2021 Share Geplaatst: 4 februari 2021 Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat ze bij de brandweer gas tanks keuren. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
supreme Geplaatst: 4 februari 2021 Auteur Share Geplaatst: 4 februari 2021 Adriatik , ik heb wel 3 bedrijven gelezen op het MKC , maar die zitten nog al ver , tevens had ik al op internet info gelezen en daar spreekt men van dat een fles keuren en dat er soms onderdelen worden vervangen op kan lopen naar 200 euro en dan moeten ze daar nog naar toe , 2 flessen heen en terug b.v vechel , tel maar op . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 4 februari 2021 Share Geplaatst: 4 februari 2021 Ik heb het nog nooit bij de hand gehad. Maar feiten kan ik niet veranderen. De keuze lijkt dus opnieuw keuren of nieuw kopen. ‘t Is niet anders. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jato Geplaatst: 4 februari 2021 Share Geplaatst: 4 februari 2021 Een normale keuring (zonder vervanging van onderdelen) kost bij Verhaaf in Veghel € 65,- maar moeten er onderdelen worden vervangen dan kan dat bij een LPG-dampfles oplopen tot bijna € 200,- Gelet op deze prijzen wordt een herkeuring door bedrijven eigenlijk alleen in grote partijen gedaan; voor een enkele fles loont . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
supreme Geplaatst: 5 februari 2021 Auteur Share Geplaatst: 5 februari 2021 Jato , dit had ik ook gelezen , daarom plaatste ik het onderwerp . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
johan Baaijens Geplaatst: 11 maart 2021 Share Geplaatst: 11 maart 2021 Heb verleden jaar de Alu LPG gasfles van tien jaar oud laten keuren bij Verhaaf in Veghel inderdaad € 65,- KLAAR VOOR TIEN JAAR. Ja eindje rijden uit Noord Holland, maar daar hebben we toch de Camper voor. In 2032 ga ik er weer heen voor de volgende fles. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
supreme Geplaatst: 12 maart 2021 Auteur Share Geplaatst: 12 maart 2021 Johan , ik ben volgend jaar ook aan de beurt zit ook in NH , maar ik wil ze leeg en verpakt op sturen , ik heb gekozen voor gaswinkel .com , want de slangen zijn ook er aan toe en die heeft voor mij het T koppelstuk met slang geleverd om de flessen aan elkaar te koppelen , en deze verzorgd ook de keuring volgen zijn site , maar ik moet nog wel contact met hem opnemen . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Eva Geplaatst: 21 maart 2022 Share Geplaatst: 21 maart 2022 Waar kan je de lpg tank (voor koken) laten keuren? Weer iemend? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
ArieP Geplaatst: 30 augustus 2023 Share Geplaatst: 30 augustus 2023 30aug2023 Ik heb 2 alu flessen opgestuurd naar VERHAAF à €15 . Keuring kostte me € 87 per fles en voor € 15 komen ze ook weer retour. Dus redelijke prijzen en binnen 2 weken afgehandeld! mvg Arie 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 30 augustus 2023 Share Geplaatst: 30 augustus 2023 Dat zijn redelijke prijzen. Ik zie bij andere bedrijven prijzen tot bijna €150,00!! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
tonna Geplaatst: 1 september 2023 Share Geplaatst: 1 september 2023 zijn dit lpg flessen of propaan en welk merk Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
ArieP Geplaatst: 1 september 2023 Share Geplaatst: 1 september 2023 3 uren geleden, tonna zei: zijn dit lpg flessen of propaan en welk merk Dit waren de gebruikelijke aluminium propaanflessen geschikt voor lpg, leeg gewicht ca 6 kg Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
tonna Geplaatst: 3 september 2023 Share Geplaatst: 3 september 2023 als dit originele flessen zijn van ALUGAS voor propaan en niet omgebouwd kun je deze in duitsland omruilen voor volle fles daar hanteren ze niet op jaar je krijgt een fles terug van bv bj 2022. ik heb deze vaak geruild bij hornbach is ook het goedkoopste met gas. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
tonna Geplaatst: 28 september 2023 Share Geplaatst: 28 september 2023 Op 3-9-2023 om 10:35, tonna zei: als dit originele flessen zijn van ALUGAS voor propaan en niet omgebouwd kun je deze in duitsland omruilen voor volle fles daar hanteren ze niet op jaar je krijgt een fles terug van bv bj 2022. ik heb deze vaak geruild bij hornbach is ook het goedkoopste met gas. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.