Christ Geplaatst: 10 januari 2021 Share Geplaatst: 10 januari 2021 Hallo allemaal, wij willen indien het weer kan een camper rondreis maken in Denemarken en zoveel mogelijk gebruik maken van de "Margrietroute " heeft iemand deze route weleens gevolgd met de camper en is dat te doen met een camper van 7,5 meter, ik vraag dit omdat het eigenlijk een AUTO route is. Graag jullie bevindingen en goede raad. mvrgr Christ Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 11 januari 2021 Share Geplaatst: 11 januari 2021 Als je 2 minuten had gegoogled had je het antwoord gevonden op https://www.margrietroute.nl. Dat heb ik nu voor je gedaan. “Reis je met ..... of camper, houdt er dan rekening mee dat in de route soms smalle bruggen, smalle wegen of lage viaducten voorkomen!” Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Christ Geplaatst: 12 januari 2021 Auteur Share Geplaatst: 12 januari 2021 Hoi Adriatik, een smalle weg of brug van 2.75 m of een viaduct van 3.00 m kan ik wel hebben, maar mijn vraag was eigenlijk of er iemand was die deze route gereden heeft en of dat te doen was, of kom je om de haverklap voor weggetjes en brugjes te staan waar je niet door,over of onder door kan, of komt dat maar sporadisch voor. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
apekop Geplaatst: 15 januari 2021 Share Geplaatst: 15 januari 2021 goedenmiddag. wij hebben een mooi boek met adressen in denemarken waar je met camper kunt staan bij kleine bedrijven en manufacturen,bij interesse mail met nederland@landvergnuegen.com Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Christ Geplaatst: 15 januari 2021 Auteur Share Geplaatst: 15 januari 2021 Hoi Apekop, bedankt voor je reactie, maar over nachtings plaatsen zoek ik niet. Mijn interesse gaat voornamelijk over de te volgen Margrietroute en zijn eventuele opstakels. mvrgr Christ Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 24 januari 2021 Share Geplaatst: 24 januari 2021 Wij hebben in 2018 het grootste gedeelte van de 'Margrietroute' gereden, je rijdt door het binnenland, dat zijn overwegend smalle maar wel rustige wegen, wij hebben geen problemen gehad met bruggen of viaducten, wij waren met een Chausson buscamper van 6,40mtr. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Christ Geplaatst: 26 januari 2021 Auteur Share Geplaatst: 26 januari 2021 Hoi FJC48, bedankt voor je reactie. En was de route de moeite waard, of heb je nog tips voor onderweg. Wij starten onderin Jutland (Tonder) en dan tot half in zo ongeveer daarna zakken we af naar Funen,en rijden daar eerst noordelijk en dan via Odense naar het zuidelijke deel met Faaborg en Svenborg, en vandaar over de grotebrug naar Seeland ook hier eerst de noordelijke kant en dan via Kopenhagen langs de kustlijn naar Rodbyhavn en dan met de Ferrie naar Duitsland. mvrgr Christ Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 27 januari 2021 Share Geplaatst: 27 januari 2021 @Christ Het leuke/mooie is dat je de route kunt verlaten en weer kan hervatten wanneer je dat zelf wilt, dat deden wij als er iets was dat wij wilden zien wat niet direct op de route lag. Er is een uitermate handig boekje 'De Deense Margriet Route' te bestellen via https://www.margrietroute.nl/ kost nog geen €20,- waarin de routes een bezienswaardigheden in staan, de nieuwste uitgave is van 2020. Wij hebben erg genoten van deze reis, wij zijn 2 maanden onderweg geweest. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Christ Geplaatst: 27 januari 2021 Auteur Share Geplaatst: 27 januari 2021 Thx, het boekje waar jij het over hebt is helaas uitverkocht de nieuwere versie is nog niet uit volgens de site, maar hou het in de gaten. bedankt voor de info. mvrgr Christ Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Tude Geplaatst: 13 april 2021 Share Geplaatst: 13 april 2021 Wel een aanrader dit.. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.