Ga naar inhoud

Camperroute 3mnd Frankrijk, Spanje en Portugal


Marcel83
 Share

Recommended Posts

Wij gaan begin april voor 3 maanden op reis met camper. We hebben 2 kinderen van 2,5 en 4,5 jaar. We willen beginnen met het midden-oosten van Frankrijk, dan midden en zuid Spanje, vervolgens door Portugal van zuid naar noord en dan via Noord-Spanje langs de Westkust van Frankrijk terug. 
Zijn er mensen die dit ook hebben gedaan of tips waar we een route kunnen vinden?

we horen het graag. Bedankt. 

Link naar reactie
Share on other sites

Ik maak vaak gebruik van de boeken van Michelin en Camperroutes. De titels van de boeken vangt aan met "Met de camper door...….". Ik neem dan delen van een route die op mijn weg liggen.

Het boek van Michelin "Met de camper door Frankrijk" besteedt ook aandacht aan het gezin. Michelin heeft inmiddels ook een boek "de mooiste dorpen van Frankrijk", leuk voor onderweg in Frankrijk en men een stop onderweg overweegt.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...
Op 5-1-2022 om 18:02, Westhof globetrotter zei:

https://globetrotterwesthof.reislogger.nl/spanje-voorjaar-2021.398905

 

https://globetrotterwesthof.reislogger.nl/najaar-2017-camper.278714

 

Zijn twee linken van onze routes die we destijds hebben gedaan. We gaan dit voorjaar weer een route maken.

 

Marco en Bea

Welke route nemen jullie zonder al teveel tolwegen.? Op het kaartje kan ik het niet hele goed zien 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...