yollykrimpen Geplaatst: 6 november 2020 Share Geplaatst: 6 november 2020 Onze matras op het Queensbed (195 x 145) is aan de harde kant. We zouden er wel een topper op willen hebben. Echter ons bed loopt, onderaan uiteraard rond. Tevens zijn de lattenbodems los verstelbaar dus de topper moet ook nog een split hebben. Iemand enig idee waar ik zo iets zou kunnen kopen of laten maken? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 6 november 2020 Share Geplaatst: 6 november 2020 Ik heb begrepen dat ze bij Reinders Recreatie matrassen op maat maken. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Busje Geplaatst: 6 november 2020 Share Geplaatst: 6 november 2020 (aangepast) Wij hebben hier twee maal topdekmatrassen op maat laten maken (voor verschillende campers): https://www.schuimrubberbetaalbaar.nl 7 november 2020 aangepast door Busje Herstel typefouten 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jaap H Geplaatst: 10 februari 2021 Share Geplaatst: 10 februari 2021 Koop gewoon eentje bij Ikea rits hem open snij met scherp mes de zijkanten op de bestaande matras af.En sla de losse flapjes onder het bed gaat prima.Heb dit al 2 keer toegepast. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
yollykrimpen Geplaatst: 10 februari 2021 Auteur Share Geplaatst: 10 februari 2021 13 minuten geleden, Jaap H zei: Koop gewoon eentje bij Ikea rits hem open snij met scherp mes de zijkanten op de bestaande matras af.En sla de losse flapjes onder het bed gaat prima.Heb dit al 2 keer toegepast. Hoi, dat had ik ook al bedacht....maar we hebben ook 2 losse lattenbodems die we veel onafhankelijk van elkaar gebruiken..... Dus er moet ook een split in. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
yollykrimpen Geplaatst: 10 februari 2021 Auteur Share Geplaatst: 10 februari 2021 Op 6-11-2020 om 21:18, Busje zei: Wij hebben hier twee maal topdekmatrassen op maat laten maken (voor verschillende campers): https://www.schuimrubberbetaalbaar.nl Bedankt voor het antwoord. Ik ga contact leggen. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
yollykrimpen Geplaatst: 10 februari 2021 Auteur Share Geplaatst: 10 februari 2021 Op 6-11-2020 om 20:43, Adriatik zei: Ik heb begrepen dat ze bij Reinders Recreatie matrassen op maat maken. Bedankt voor het antwoord. Ik ga contact leggen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Tournesol Geplaatst: 5 april 2021 Share Geplaatst: 5 april 2021 je zou kunnen kijken bij twentelandmatrassen.nl Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HansA Geplaatst: 14 april 2021 Share Geplaatst: 14 april 2021 (aangepast) Ik heb een topper met split, maar zonder de rondingen bij het voeteneind bij Jisk gekocht. Het bedmatras is niet heel dik; het "teveel" aan topper wordt door het hoeslaken netjes tegen de ronde hoeken van het matras aangedrukt, met nog maar een klein puntje dat onder het bedmatras komt te zitten zonder dat het matras daar omhoog komt. Bij de aanschaf is er scherp op gelet dat de topper exact de breedte heeft van het matras. Zeker niet breder en maar weinig minder. Er is niets aan de topper aangepast. Bevalt prima! 14 april 2021 aangepast door HansA Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Tjitske H Geplaatst: 24 april 2021 Share Geplaatst: 24 april 2021 Ik heb een aangepast matras en topper gekocht bij de https://www.matrasfactory.nl/ in Heerenveen, erg tevreden over. Alles kan op maat daar! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
yollykrimpen Geplaatst: 25 april 2021 Auteur Share Geplaatst: 25 april 2021 Dank je wel voor de info. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 22 mei 2021 Share Geplaatst: 22 mei 2021 Ik ben over Qmatras in Nijkerk heel erg tevreden. Informeer daar eens. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hennie Geplaatst: 23 mei 2021 Share Geplaatst: 23 mei 2021 Wij zijn voor ons queensbed naar Siliakus in Winkel gegaan. Een mal van karton gemaakt en een goede kwaliteit uitgezocht. Klasse, heerlijk, het slaapt zoveel beter nu. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.