Ga naar inhoud

Spiegel beschermkappen Fiat Ducato


RobS
 Share

Recommended Posts

3A836FF8-1A3F-4FE5-8C8B-E813C289910A.thumb.jpeg.3ef0ca885465d014eca7347dedada944.jpegIk had de kappen besteld omdat een van mijn kappen een scheur had opgelopen. 

Echter het auto schade bedrijf dat de carrosserieschade heeft hersteld en heeft ook de spiegelkap onzichtbaar gelast.

ze staan nu in de doos te wachten. De aanschafwaarde was €99,00

op de bijgevoegde doos staat korte, wat dit betekent weet ik niet maar hij is voor een model met 2 spiegels.

De set is te koop voor € 70,00

987A66B9-94BC-46DE-9C11-7B0D6A5E62B4.jpeg

A5AE11F4-4C84-4933-8200-9C0B0469C02F.jpeg

A1DBED4C-E96B-4990-9279-3EB3A35E9603.jpeg

Link naar reactie
Share on other sites

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb ze gekocht voor onze Adria Coral half integrale camper van 2014. Ik heb ze naast de orginele gehouden, ze zijn in de lengte 40 cm.

Ik neem jullie opmerkingen aan en ga kijken of ik het bij een camperbedrijf kan verifiëren. Ik heb er overigens € 99,00 voor betaald en ja in Duitsland halen kan ook.

met vriendelijke groet,

Rob 

Link naar reactie
Share on other sites

Kijk even op https://www.winparts.nl/carrosserie-plaatwerk/buitenspiegel/fiat/ducato-open-laadbak-chassis-250-290-bouwjaar-2006-07-heden/c839-553-14027.html voor het verschil tussen korte, middellange en lange spiegelarmen voor de Ducato x250 en x290.

De overgang van de arm naar het spiegelhuis is verschillend voor de verschillende armen en daarom zijn verschillende beschermkappen voor korte en lange armen. Bij een half-integraal zou ik lange spiegelarmen verwachten, omdat de opbouw in het algemeen breder is dan de cabine. Bij een buscamper is de "opbouw" net zo breed als de cabine. 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...

Beste forumleden,

 

Ik heb, met enige vertraging, uitgezocht wat voor een spiegelbeschermers het zijn.

Inderdaad ze blijken “kort” te zijn. Er is wat fout gegaan bij mijn bestelling.

Ze zijn nu nog steeds te koop, dus geschikt voor een BUS camper.

 

met vriendelijke groet,

Rob

Link naar reactie
Share on other sites

Ik weet niet of de fout bij de bestelling jouw schuld is of die van de leverancier. Je zou natuurlijk kunnen proberen deze kappen om te ruilen voor kappen voor een lange spiegelarm en die laatste achter hand houden voor de volgende schade of ze er op zetten om de gevolgen van een volgende aanrijding te beperken.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...