Koken in Portugal Geplaatst: 12 mei Share Geplaatst: 12 mei Zelf worst maken en roken in een rookkast, brood bakken in een houtgestookte oven, verse groenten oogsten van het land, een wijnexcursie met proeverij en een bezoek aan een kaasmakerij. Lijkt jou dit wat? Schrijf je dan in voor mijn 6-daagse kookvakantie op een boerenhoeve in Portugal met zwembad. Het is een camperlocatie bij uitstek. Voor de week van 23-29 juni zijn er nog een beperkt aantal plaatsen. De prijs op mijn website http://www.kokeninportugal.nl gaat uit van logie op een kamer. Met de camper passen we die prijsuiteraard aan. Mocht je na het lezen van dit bericht nog vragen hebben, neem dan vooral contact op via decontactgegevens op mijnwebsite. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Borgerik Geplaatst: 12 mei Share Geplaatst: 12 mei Het NKC forum is niet bedoeld om reclame te maken voor een commercieel bedrijf ! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 12 mei Share Geplaatst: 12 mei (aangepast) Borgerik heeft zeer gelijk! Zie de spelregels van dit forum: “Reageerbeleid Hieronder vind je enkele concrete richtlijnen voor reageren op en beoordelen van informatie. Deze zijn er om de getoonde informatie relevant en familievriendelijk te houden. …….. De reageermogelijkheden zijn niet bedoeld voor commerciële boodschappen.” (kom er maar in tante Mieke!) 12 mei aangepast door Adriatik Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Koken in Portugal Geplaatst: 13 mei Auteur Share Geplaatst: 13 mei Ah! Welgemeende excuses daarvoor! ik ben niet zo bekend met dit forum. Was er door de redactie op geattendeerd toen zij van mijn kookreis hoorde en heb me niet verdiept in de regels van het forum. Ik moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat ik deze kookvakantie voor mijn plezier aanbiedt. De plek is magisch en ik neem er mensen graag mee naartoe en gun het anderen. Het is voor mij meer n hobby. Verdienen doe ik er namelijk niet echt op. Maar goed dat jullie me erop attenderen. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 13 mei Share Geplaatst: 13 mei Weghalen dan maar! 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 13 mei Share Geplaatst: 13 mei 3 uren geleden, Adriatik zei: Weghalen dan maar! Niet zo bot Adriatik, dat kan ook op ander toontje gezegd worden. Zeker na de aangeboden excuses. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 13 mei Share Geplaatst: 13 mei Ik ga over mijn eigen toon, net als jij over de jouwe! 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.