Ga naar inhoud

Authentiek Portugees leren koken!


Recommended Posts

Zelf worst maken en roken in een rookkast, brood bakken in een houtgestookte oven, verse groenten oogsten van het land, een wijnexcursie met proeverij en een bezoek aan een kaasmakerij. 

Lijkt jou dit wat? Schrijf je dan in voor mijn 6-daagse kookvakantie op een boerenhoeve in Portugal met zwembad. Het is een camperlocatie bij uitstek. Voor de week van 23-29 juni zijn er nog een beperkt aantal plaatsen. De prijs op mijn website http://www.kokeninportugal.nl gaat uit van logie op een kamer. Met de camper passen we die prijsuiteraard aan. 

Mocht je na het lezen van dit bericht nog vragen hebben, neem dan vooral contact op via decontactgegevens op mijnwebsite. 

IMG_9629.jpeg

5f144335-cf46-4a17-bcd4-8658a7088ae7.jpeg

EEAE7403-7929-436F-9C20-D9CEACE14E94.jpeg

  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

Geplaatst: (aangepast)

Borgerik heeft zeer gelijk! Zie de spelregels van dit forum:

 

“Reageerbeleid

Hieronder vind je enkele concrete richtlijnen voor reageren op en beoordelen van informatie. Deze zijn er om de getoonde informatie relevant en familievriendelijk te houden.

 

……..

  •     De reageermogelijkheden zijn niet bedoeld voor commerciële boodschappen.”

 

(kom er maar in tante Mieke!)

aangepast door Adriatik
Link naar reactie
Share on other sites

Ah! Welgemeende excuses daarvoor!

ik ben niet zo bekend met dit forum. Was er door de redactie op geattendeerd toen zij van mijn kookreis hoorde en heb me niet verdiept in de regels van het forum. 
Ik moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat ik deze kookvakantie voor mijn plezier aanbiedt. De plek is magisch en ik neem er mensen graag mee naartoe en gun het anderen. Het is voor mij meer n hobby. Verdienen doe ik er namelijk niet echt op. 
Maar goed dat jullie me erop attenderen. 
 

  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid