Ga naar inhoud

Aankoop lidmaatschap NKC


Camperfanaat

Recommended Posts

De 'belangrijkste' redenen voor ons:

1. De ACSI pas met boeken, voor kortingen op de ASCI campings. (tegenwoordig alles digitiaal)

2. Lidmaatschap is inclusief volledig gebruik van de Camper Contact Pro app

3. De NKC CCI pas, heel soms voor kortingen op bepaalde acties. (deze pas is nu ook digitaal)

4. Gratis digitale leeromgeving voor het C1 rijbewijs

 

In de praktijk krijgt de NKC nog als eens commentaar op de afstandelijke houding, manier van werken en de houding van een papieren tijger als het om strijdbaarheid voor de rechten van de camperaar gaat. Maar goed, dat is meer een intern dingetje. Wil je de voordelen van de NKC genieten dan zijn bovengenoemde punten in mijn overtuiging de meest gebruikte.

 

De NKC heeft ook camperverzekeringen, de een vind ze goed en prettig ondergebracht bij een 'echte' camper club, de ander kijkt verder en vind soms betere opties die beter passen. Ervaring met de (NKC) camerpverzekering krijg je pas echt als je er gebruik van moet maken en daarvan zijn helaas veel slechte recenties. Het is daarom dat men soms op zoek gaat naar een alternatief zoals bijvoorbeeld de veelgebruikte camper verzekeraar Aveco, of de wat goedkopere Camperverzekerd.

 

aangepast door Camper-T
Link naar reactie
Share on other sites

Ik zou zeggen probeer het, ik heb het gedaan en na 6 maanden weer opgezegd, bracht mij helemaal niets, verzekerd ben ik er niet, ASCI heb ik buiten de NKC om, camper contact gebruik ik de gratis versie heel af en toe en meestal gewoon google maps wat echt een mega bron aan informatie heeft als je de weg weet. En verder haal ik veel info van het camperforum.nl wat in tegenstelling tot dit forum wel goed wordt bijgehouden en daar dus zodanig enorm veel info te vinden is.

Link naar reactie
Share on other sites

3 uren geleden, Camper-T zei:

De 'belangrijkste' redenen voor ons:

1. De ACSI pas met boeken, voor kortingen op de ASCI campings. (tegenwoordig alles digitiaal)

2. Lidmaatschap is inclusief volledig gebruik van de Camper Contact Pro app

3. De NKC CCI pas, heel soms voor kortingen op bepaalde acties. (deze pas is nu ook digitaal)

4. Gratis digitale leeromgeving voor het C1 rijbewijs

 

In de praktijk krijgt de NKC nog als eens commentaar op de afstandelijke houding, manier van werken en de houding van een papieren tijger als het om strijdbaarheid voor de rechten van de camperaar gaat. Maar goed, dat is meer een intern dingetje. Wil je de voordelen van de NKC genieten dan zijn bovengenoemde punten in mijn overtuiging de meest gebruikte.

 

De NKC heeft ook camperverzekeringen, de een vind ze goed en prettig ondergebracht bij een 'echte' camper club, de ander kijkt verder en vind soms betere opties die beter passen. Ervaring met de (NKC) camerpverzekering krijg je pas echt als je er gebruik van moet maken en daarvan zijn helaas veel slechte recenties. Het is daarom dat men soms op zoek gaat naar een alternatief zoals bijvoorbeeld de veelgebruikte camper verzekeraar Aveco, of de wat goedkopere Camperverzekerd.

 


En indien je bij de NKC verzekerd bent krijg je ook korting op de taxatie voor de 5-jaar waardevast garantie van de camper.
Verder zijn er allerlei acties met kortingen, zoals de rijvaarheidstrainingen (die leveren nogeens 10% premiekorting op de verzekering op), kortingen op (groeps)reizen, goedkoper aankopen van camperroutes en korting op het behalen van het C1-rijbewijs. Daarnaast ondersteuning van de deskundigen van de Advies afdeling en Juridische bijstand van eigen juristen met specifieke camperkennis. Ook krijg je dan elke maand de papieren of digitale versie van de "Kampeerauto" met van alles en nog wat afgestemd op jou als camperaar.
Ook organiseert de NKC leuke bijeenkomsten, zoals een Opa en Oma weekeinde, en bezoeken aan camperfabrieken.
 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid