Ga naar inhoud

Luifeldoek krult omhoog


Kabe
 Share

Recommended Posts

Goedemiddag,

 

Excuus dat ik u lastigval met een probleem aan onze Thule-Omnistor Elektrisch uitvalscherm type 5500.

 

Ik ben bij onze dealer geweest met het verzoek de luifel aan de achterzijde sluitende te maken (de voorkant sluit wel mooi aan) maar krijg de camper terug met een onopgelost verzoek maar wel met het doek dat aan de buitenzijde omhoog krult als de luifel uit staat en dat was voor de handeling van de dealer niet het geval.

 

Ik ben bang dat er nu regenwater op het doek blijft staan en het is geen gezicht plus dat de luifel nog niet goed sluit.

 

Ik begrijp dat u mij adviseert om terug te gaan naar de dealer maar hij is denk ik niet bekwaam genoeg om dit probleem op te lossen, erger nog hij heeft het slechter gemaakt.

 

Heeft u voor mij een advies? Of kan ik bij Thule langsrijden voor technische ondersteuning of kan ik zelf uitvoeren met een instructie van u?

 

Graag zie ik met belangstelling uw reactie graag tegemoet.

 

Vriendelijke groet en fijne dag toegewenst.

 

Frans Siemons

 

IMG20230909163511.jpg

20240122_102703.jpg

IMG20240123130640.jpg

IMG20240123130702.jpg

Link naar reactie
Share on other sites

Ik weet niet waar de tule service zit maar ik wel eens vernomen dat in België er een goede service wordt verleend dat heb ik van Belgische mensen wel een gehoord .

Ik heb zelf een tule 450 uitval 250 nieuw laten monteren en deze sluit niet geheel aan de voorzijde , de dealer deelde meden geheel opnieuw even geheel  uitdraaien en op winden , komt het niet goed dan doe wij eens tukje tape plakken aan het begin van de oprol  zodat de rol iets dikker word ( rolt hij meer op )en dan is het opgelost . Maar na een seizoen is het bijna goed . 

 

U zou ook eens proberen kunnen om het doek even uitrollen d en dan links  plus rechts een stang aan de buiten zijden plaatsen en dan het doek strak draaien zodat hij wat uitrekt aan een zij de , en aan de zijde waar hij niet sluit daar moet de stang iets lager zijn misschien 2 a 3 cm

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...