Ga naar inhoud

Koelkast uitbouwen lukt niet


Peterdb
 Share

Recommended Posts

Hallo vrienden, 

 

Omdat de deur van mijn koelkast in mijn Knaus Boxstar niet meer goed sluit wil ik de koelkast eruit halen en het een en ander eens goed op de werkbank bekijken. 
 

ik krijg de koelkast echter niet van zijn plaats. 
 

kan ook geen installatie handleiding op het internet vinden die uitkomst zou kunnen bieden. 
 

het betreft een Waeco Coolmatic MDC-065K.

 

iemand misschien een idee?

Link naar reactie
Share on other sites

17 uren geleden, Peterdb zei:

Hallo vrienden, 

 

Omdat de deur van mijn koelkast in mijn Knaus Boxstar niet meer goed sluit wil ik de koelkast eruit halen en het een en ander eens goed op de werkbank bekijken. 
 

ik krijg de koelkast echter niet van zijn plaats. 
 

kan ook geen installatie handleiding op het internet vinden die uitkomst zou kunnen bieden. 
 

het betreft een Waeco Coolmatic MDC-065K.

 

iemand misschien een idee?

 

Dometic heeft een handleiding die de inbouw laat zien.

Zie Dometic Documents

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bedankt voor het antwoord maar dit is bij mij niet het geval. Nu blijkt dat de koelkast aan de buitenzijde op zes plaatsen vast geschroefd is. Ik kan er aan één kant redelijk bij. Aan de andere kant wordt een uitdaging. 
 

we gaan het zien

Link naar reactie
Share on other sites

Op 11-3-2024 om 11:23, Pierre zei:

 

Dometic heeft een handleiding die de inbouw laat zien.

Zie Dometic Documents

Hoi,

 

Bedankt voor het antwoord. Ik ken dit document maar dat laat niet specifiek zien hoe de koelkast vast staat. 
Maar ondertussen begrepen dat de koelkast aan de zijkanten met 6 schroeven vast staat. Links kom ik er redelijk bij, rechts wordt een uitdaging 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...