Adria Twin 640 SLX Geplaatst: 5 maart Share Geplaatst: 5 maart Misschien een vraag die hier niet helemaal thuis hoort, maar probeer het toch. Heb DJI Mini2 drone gekocht om tijdens campertrapjes leuke opname's te maken. Ben echter totaal onbekend met video bewerking. Filmpjes wat inkorten en muziek eronder, meer is niet nodig. Wie kan mij adviseren over een eenvoudig programma. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 5 maart Share Geplaatst: 5 maart Inderdaad, deze vraag hoort hier helemaal niet thuis! U kunt hem beter stellen op dronepilots.nl. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adria Twin 640 SLX Geplaatst: 5 maart Auteur Share Geplaatst: 5 maart Bedankt voor de tip Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 5 maart Share Geplaatst: 5 maart ALs je een mac hebt zit er imovie bij, heel makkelijk programm om te editen, gebruik ik al jaren, voor windows gebruikte ik movie maker of video editor, alles gratis. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Roelof Geplaatst: 5 maart Share Geplaatst: 5 maart Ik gebruik OpenShot. Is gratis software. Versies zijn er voor Windows, Linux en Mac. Op YouTube staan heel veel instructievideo's. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.