Ga naar inhoud

Hoe verstel ik de tafel?


Sandy73
 Share

Recommended Posts

Beste mensen, ik heb in december een Challenger Genesis 56 gekocht uit 2010. Bij de uitleg door de dealer zagen we beiden niet hoe de tafel naar beneden moest, maar ik dacht dat ik er wel uit zou komen als ik maar rustig keek. Echter, na tweede speurtocht, zie ik het nog steeds niet. Hoe krijg ik de tafel naar beneden? Tips zijn erg welkom!

Link naar reactie
Share on other sites

Tafels zijn niet camper-specifiek, soms kan een camperbouwer vaak merk X inbouwen maar dan nog kan het van merk X type Y of Z zijn, of een jaar later kiest men toch voor een ander merk tafel. Daarom is het handig om even een foto van de tafel te plaatsen en misschien dat je ook ergens een merk/type sticker kunt vinden.

 

Bij enkele tafels die je kunt laten zakken moet je door aan een bepaalde beugel te draaien, of een pen in- of uit te trekken de tafel vrijgeven voor het zakken maar gebeurd er vervolgens nog niks en krijg je de tafel ook niet naar beneden gedrukt. In dat geval kan het zijn dat je de tagel eerst iets op moet tillen en dat hij dan pas naar beneden zakt.

Link naar reactie
Share on other sites

Dank je, ik ga eens goed onder tafel kijken of ik een sticker o.i.d. kan vinden! Wie weet. Ik heb vooralsnog alleen een screenshot uit een youtube-filmpje van dezelfde tafel. Morgen ga ik weer even naar de camper toe en kan ik betere foto's  maken. Misschien herkent iemand daarmee de tafel. Het donkere stukje op de poot is dus een soort elleboogje, het scharniert slechts 1 kant op. Aan, vanaf hier bezien, de rechterzijde, zit een drukknop waarvan ik haast zeker weet dat het dient voor ontgrendeling van de scharnier. Toch krijg ik er dus geen beweging in.

Naamloos.png

aangepast door Sandy73
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...