Rimor Evo95 plus Geplaatst: 6 februari Share Geplaatst: 6 februari heeft er iemand ervaring met reizen met de camper door en naar Albanie? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 6 februari Share Geplaatst: 6 februari Je wil weten welke accessoires je op reis mee moet nemen? 1 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 6 februari Share Geplaatst: 6 februari Ja, en of die te koop zijn! Het staat tenslotte niet voor niets onder Vraag en Aanbod. 2 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 6 februari Share Geplaatst: 6 februari Hoe krijgen ze het voor elkaar vraag je je af.... 1 2 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hymerb544 Geplaatst: 9 februari Share Geplaatst: 9 februari Het is toch een vraag(vraag en aanbod). Het zijn altijd dezelfde zuur pieten. 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 9 februari Share Geplaatst: 9 februari (aangepast) haha hij wil zijn camper in albanie verkopen denk ik.... 9 februari aangepast door HymerBoy 2 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 9 februari Share Geplaatst: 9 februari 3 uren geleden, Hymerb544 zei: Het is toch een vraag(vraag en aanbod). Het zijn altijd dezelfde zuur pieten. Voor degenen die de term ‘Vraag en Aanbod’ nog niet begrijpen heeft de NKC bovenaan de rubriek Vraag en Aanbod nog een definitie geplaatst: “Op het NKC-camperforum kunnen particulieren campers en accessoires te koop of te huur aanbieden of vragen”. De uitleg van Hymerb544 is dus een uitvlucht die niet opgaat! Het zou best mooi zijn wanneer iedereen die op dit forum van de NKC komt, zich simpelweg aan de NKC-regels hield. Zo moeilijk is het niet! 2 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mikeanber Geplaatst: 10 februari Share Geplaatst: 10 februari hallo allen als tiki getik nu eens stopt dan wordt het nog gewoon en kan iedereen doen wat hij wil en als het een keer niet goed staat komt men zelf achter ge burgervaardertje nodig 1 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 10 februari Share Geplaatst: 10 februari Tja dan is het forum gedoemd te mislukken wat eigenlijk al gebeurt is omdat je niks meer fatsoenlijk kan terug vinden omdat het overal en nergens door elkaar staat, zo werkt een forum gewoon niet. 1 2 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 10 februari Share Geplaatst: 10 februari Het forum mislukt door nutteloze en onvriendelijke commentaren van leden als HymerBoy en Adriatik. Waren als jongetjes waarschijnlijk al betweters en pestkoppen. Niemand op dit forum stoort zich er aan als een item een keer in de verkeerde rubriek wordt gezet, behalve die twee. 1 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 10 februari Share Geplaatst: 10 februari (aangepast) ik probeer alleen het forum wat leesbaar te houden, meer niet, NKC heeft wat regeltjes hier omtrent opgesteld maar iedereen heeft daar schijt aan, ik neem het de NKC ook kwalijk dat ze het een zooitje laten worden, met een klein beetje moderatie had het een mooi forum kunnen worden, en ook die commerciele links hoeven ook niet(zijn ook niet toegestaan) mensen nemen gewoon niet even de moeite om te kijken waar iets het beste past, op andere forums heb je hier ook geen last van want dat wordt gelijk netjes gecorrigeerd, kijk maar eens hoe mooi en strak het camperforum is. Kunnen ze hier nog wat van leren. Je kan het ook al zien aan het aantal dode topics hier, dingen worden te koop aangeboden en je hoort nooit meer wat van de topic plaatser, zou gewoon automatisch moeten verdwijnen na x aantal weken. Nu staan er reacties op een advertentie van 2 jaar geleden, dat bedoel ik dus met nutteloos. 10 februari aangepast door HymerBoy 1 2 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 10 februari Share Geplaatst: 10 februari Wanneer al diegenen, zoals mikeanber en Honing, die onmiddellijk menen te moeten reageren op degenen die op de regels van dit forum wijzen, daarmee zouden stoppen, zou dit forum een stuk leuker worden. Zij mochten als jongetjes waarschijnlijk al niet meedoen met voetballen, omdat ze zich niet aan de regels van het spel hielden. Spelbedervers! 2 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 10 februari Share Geplaatst: 10 februari Wie het hier niet bevalt kan toch beter vertrekken en niet meer terugkeren hier. Ga naar het mooi en strak georginiseerde camperforum en doe daar je ding. 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 10 februari Share Geplaatst: 10 februari Mij bevalt het hier uitstekend. Dus ik blijf. En jij? 3 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mikeanber Geplaatst: 11 februari Share Geplaatst: 11 februari hallo allen wat denk je 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mikeanber Geplaatst: 11 februari Share Geplaatst: 11 februari hallo allen natuurlijk blijf ik op letten op de bewuste figuren en burgervadertjes en ja taal foutjes horen/hooren daar ook bij 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Rimor Evo95 plus Geplaatst: 12 februari Auteur Share Geplaatst: 12 februari Op 6-2-2024 om 15:12, CaradoT135 zei: Je wil weten welke accessoires je op reis mee moet nemen? nee ik zoek reisgidsen en een eventuele route Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Rimor Evo95 plus Geplaatst: 12 februari Auteur Share Geplaatst: 12 februari Op 10-2-2024 om 13:12, HymerBoy zei: ik probeer alleen het forum wat leesbaar te houden, meer niet, NKC heeft wat regeltjes hier omtrent opgesteld maar iedereen heeft daar schijt aan, ik neem het de NKC ook kwalijk dat ze het een zooitje laten worden, met een klein beetje moderatie had het een mooi forum kunnen worden, en ook die commerciele links hoeven ook niet(zijn ook niet toegestaan) mensen nemen gewoon niet even de moeite om te kijken waar iets het beste past, op andere forums heb je hier ook geen last van want dat wordt gelijk netjes gecorrigeerd, kijk maar eens hoe mooi en strak het camperforum is. Kunnen ze hier nog wat van leren. Je kan het ook al zien aan het aantal dode topics hier, dingen worden te koop aangeboden en je hoort nooit meer wat van de topic plaatser, zou gewoon automatisch moeten verdwijnen na x aantal weken. Nu staan er reacties op een advertentie van 2 jaar geleden, dat bedoel ik dus met nutteloos. als je informatie wilt zoals reisgidsen en dergelijke dan is dit de juiste rubriek, echter ik snap niet als je NKC dit ook kwalijk neemt dat je nog lid bent Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 12 februari Share Geplaatst: 12 februari (aangepast) Ik ben ook geen NKC lid, was ik al snel achter dat die organisatie niets voor mij is. Als de topic starter duidelijk aangegeven had dat ie iets te koop zoekt is dit idd de juiste rubriek en bied ik mijn excuses aan, echter zie ik dat niet in de openingspost terug. 1e post: heeft er iemand ervaring met reizen met de camper door en naar Albanie? 12 februari aangepast door HymerBoy Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.