Ga naar inhoud

Albanie


Rimor Evo95 plus

Recommended Posts

3 uren geleden, Hymerb544 zei:

Het is toch een vraag(vraag en aanbod).

Het zijn altijd dezelfde zuur pieten.

Voor degenen die de term ‘Vraag en Aanbod’ nog niet begrijpen heeft de NKC bovenaan de rubriek Vraag en Aanbod nog een definitie geplaatst: “Op het NKC-camperforum kunnen particulieren campers en accessoires te koop of te huur aanbieden of vragen”. De uitleg van Hymerb544 is dus een uitvlucht die niet opgaat!

Het zou best mooi zijn wanneer iedereen die op dit forum van de NKC komt, zich simpelweg aan de NKC-regels hield. Zo moeilijk is het niet!

  • Sad 2
Link naar reactie
Share on other sites

ik probeer alleen het forum wat leesbaar te houden, meer niet, NKC heeft wat regeltjes hier omtrent opgesteld maar iedereen heeft daar schijt aan, ik neem het de NKC ook kwalijk dat ze het een zooitje laten worden, met een klein beetje moderatie had het een mooi forum kunnen worden, en ook die commerciele links hoeven ook niet(zijn ook niet toegestaan) mensen nemen gewoon niet even de moeite om te kijken waar iets het beste past, op andere forums heb je hier ook geen last van want dat wordt gelijk netjes gecorrigeerd, kijk maar eens hoe mooi en strak het camperforum is. Kunnen ze hier nog wat van leren. Je kan het ook al zien aan het aantal dode topics hier, dingen worden te koop aangeboden en je hoort nooit meer wat van de topic plaatser, zou gewoon automatisch moeten verdwijnen na x aantal weken. Nu staan er reacties op een advertentie van 2 jaar geleden, dat bedoel ik dus met nutteloos.

aangepast door HymerBoy
  • Thanks 1
  • Sad 2
Link naar reactie
Share on other sites

Wanneer al diegenen, zoals mikeanber en Honing, die onmiddellijk menen te moeten reageren op degenen die op de regels van dit forum wijzen, daarmee zouden stoppen, zou dit forum een stuk leuker worden. Zij mochten als jongetjes waarschijnlijk al niet meedoen met voetballen, omdat ze zich niet aan de regels van het spel hielden. Spelbedervers!

  • Sad 2
Link naar reactie
Share on other sites

Op 10-2-2024 om 13:12, HymerBoy zei:

ik probeer alleen het forum wat leesbaar te houden, meer niet, NKC heeft wat regeltjes hier omtrent opgesteld maar iedereen heeft daar schijt aan, ik neem het de NKC ook kwalijk dat ze het een zooitje laten worden, met een klein beetje moderatie had het een mooi forum kunnen worden, en ook die commerciele links hoeven ook niet(zijn ook niet toegestaan) mensen nemen gewoon niet even de moeite om te kijken waar iets het beste past, op andere forums heb je hier ook geen last van want dat wordt gelijk netjes gecorrigeerd, kijk maar eens hoe mooi en strak het camperforum is. Kunnen ze hier nog wat van leren. Je kan het ook al zien aan het aantal dode topics hier, dingen worden te koop aangeboden en je hoort nooit meer wat van de topic plaatser, zou gewoon automatisch moeten verdwijnen na x aantal weken. Nu staan er reacties op een advertentie van 2 jaar geleden, dat bedoel ik dus met nutteloos.

als je informatie wilt zoals reisgidsen en dergelijke dan is dit de juiste rubriek, echter ik snap niet als je NKC dit ook kwalijk neemt dat je nog lid bent

Link naar reactie
Share on other sites

Ik ben ook geen NKC lid, was ik al snel achter dat die organisatie niets voor mij is. Als de topic starter duidelijk aangegeven had dat ie iets te koop zoekt is dit idd de juiste rubriek en bied ik mijn excuses aan, echter zie ik dat niet in de openingspost terug.

 

1e post: heeft er iemand ervaring met reizen met de camper door en naar Albanie?

aangepast door HymerBoy
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid