Ducato Koppeling Geplaatst: 3 februari Share Geplaatst: 3 februari Ik heb een handgeschakelde (6 versnellingen). als ik na een rit op een camperplaats of bij het inrijden in de stalling wat moet manoevreren (vooruit of achteruit rijden) met (opkomende en slippende) koppeling, hoor ik op een gegeven een geluid als de auto in de vrij staat en koppelingspedaal loslaat. lijkt alleen bij warme motor. druklager? In de garage doet de auto het dan weer net niet. Probleem lijkt te spelen bij warme motor en wat heen en weer manoevreren. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Johanwillemb Geplaatst: 6 februari Share Geplaatst: 6 februari Kan zeker het druklager zijn. Ik zou er niet wakker van gaan liggen. Mocht je toch wat willen laten doen, laat dan ook de gehele drukgroep vervangen. Qua arbeid is het weinig extra 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 6 februari Share Geplaatst: 6 februari Ik zou hem eerst eens laten uitlezen bij een Fiat Prof met veel ervaring. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 6 februari Share Geplaatst: 6 februari Gelukkig zijn er door het hele land heen vele Fiat profs met veel ervaring, en niet alleen die uit het netwerk van Magic Ed.! 1 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jaapvanthoff Geplaatst: 6 februari Share Geplaatst: 6 februari Als je het dan zo goed weet, noem er dan teminste een of twee. Daar help je de topic starter mee. Vetes uitvechten doe je op het schoolplein. 1 2 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 6 februari Share Geplaatst: 6 februari 1. Nefkens, Amsterdamseweg, Amersfoort 2. Schouten, Proostwetering, Utrecht 3. Bakker, Energieweg, Barneveld Mocht je er nog wat willen hebben dan hoor ik het wel! 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 6 februari Share Geplaatst: 6 februari (aangepast) 4 uren geleden, Magic Ed. zei: Ik zou hem eerst eens laten uitlezen bij een Fiat Prof met veel ervaring. Niet iedereen woont in brabant om effe uit te lezen, kan je trouwens makkelijk ook zelf ook doen. En met die bevinding naar een (fiat)garage in je buurt gaan. 6 februari aangepast door HymerBoy 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 7 februari Share Geplaatst: 7 februari 11 uren geleden, Adriatik zei: 1. Nefkens, Amsterdamseweg, Amersfoort 2. Schouten, Proostwetering, Utrecht 3. Bakker, Energieweg, Barneveld Mocht je er nog wat willen hebben dan hoor ik het wel! 4. Wessels, Papenhoven, Limburg. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 7 februari Share Geplaatst: 7 februari 12 uren geleden, Jaapvanthoff zei: Als je het dan zo goed weet, noem er dan teminste een of twee. Daar help je de topic starter mee. Vetes uitvechten doe je op het schoolplein. Leg uit, welke vetes? De garage die ik genoemd heb is de garage waar ik nu altijd kom sedert mijn vorige garage is opgedoekt. Wat is daar mis mee? 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 7 februari Share Geplaatst: 7 februari (aangepast) Het is makkelijk om een aantal Fiat garages op internet bij elkaar te zoeken. Waar het om gaat is is of je goede ervaringen hebt met een garage. In mijn 20 jarig camper bestaan heb ik te maken gehad met 3 Fiat Professional garages en bij alle 3 heb ik goede en minder goede ervaringen gehad. 7 februari aangepast door van der Honing 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.