Ga naar inhoud

vuilwatertank 23 w van fiamma installeren


pauudje
 Share

Recommended Posts

ik wil  roll-tank 23 W van fiamma installeren in het keukenkastje van mijn kamper. Maar hoe sluit ik dat aan. Er loopt nu een flexibele afvoerslang van keuken ergens onder de camper naar buiten. Moet ik een bakje onderzetten om water op te vangen. Wil ik niet meer. Dus fiamma rolltank plaatsen in kastje naast de keuken. Tank ligt op de bodem van dit kastje. Op de tank zie ik een ronde opening met schroefdop van ca 900 mm  en nog een loze opening. Onderaan de tank zit ook nog een schroefdopje van 30 mm. Bedoeld als afvoer? Als je het dopje losdraait krijg je dus eerst een plens vuil water over je handen! 

  De afvoerslang vanaf de keukenafvoer is een flexibele slang 30 mm. Hoe sluit ik dat aan. Aanvoer vuil water aan de onderkant van de tank lijkt mij niet  logisch. maar waar dan?  Ik voel me een beetje dom, maar wie heeft voor mij een oplossing?

Link naar reactie
Share on other sites

Op 11-11-2023 om 22:13, pauudje zei:

Moet ik een bakje onderzetten om water op te vangen

Er zijn slangaansluitingen voor de grote dop zie bv Obelink 1 meter afvalwaterslang met dop  of google eens op "Fiamma Quick Connection W""

 als je liever een bayonet aansluiting op de grote dop wil.

 

Ik vraag me overigens af hoe je het niveau in tank in de gaten wil houden als deze in het keukenkastje staat.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...