Ga naar inhoud

Wie kan ons helpen bij het monteren en kabel trekken van een flexibel zonnepaneel?


Ed en Jet
 Share

Recommended Posts

Wij hebben een VW Transporter T6L2 omgebouwd tot camper met een hefdak van FSL. 

Elektrische installatie is inmiddels gemonteerd en klaar voor gebruik. 

Ons probleem is het monteren van het zonnepaneel (EcoFlow 100W Zonnepaneel flexibel) en het trekken en aansluiten van de kabel van zonnepaneel naar de installatie. 

Wie of welk bedrijf zou ons hierbij kunnen helpen? 

Alvast dank!

Ed & Jet

Link naar reactie
Share on other sites

Inderdaad kinderachtige reacties die absoluut niet bijdragen aan de beantwoording van een serieuze vraag van Ed en Jet. Als ze kinderachtige reacties hadden willen zien dan hadden ze de vraag wel anders gesteld. Ik denk dat heel veel bezoekers/deelnemers van dit forum daar ook geen behoefte aan hebben. Mij lijken bijvoorbeeld X (Twitter) en Facebook meer geschikt voor dit soort bagger.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Share on other sites

54 minuten geleden, Jac225 zei:

Inderdaad kinderachtige reacties die absoluut niet bijdragen aan de beantwoording van een serieuze vraag van Ed en Jet. Als ze kinderachtige reacties hadden willen zien dan hadden ze de vraag wel anders gesteld. Ik denk dat heel veel bezoekers/deelnemers van dit forum daar ook geen behoefte aan hebben. Mij lijken bijvoorbeeld X (Twitter) en Facebook meer geschikt voor dit soort bagger.


Leg eens uit:
Wat is hier zo kinderachtig aan en geen antwoord op de vraag?
"Dat is werk dat Alex Dickhoff in Maarheze dagelijks doet. Je vindt hem via www.heliotroop.com".
 

Link naar reactie
Share on other sites

1 uur terug, Magic Ed. zei:


Leg eens uit:
Wat is hier zo kinderachtig aan en geen antwoord op de vraag?
"Dat is werk dat Alex Dickhoff in Maarheze dagelijks doet. Je vindt hem via www.heliotroop.com".
 

Trailerad kan hier alleen maar doelen op de standaard reacties van Mikeanber .

Uw verwijzing naar Alex Dickhoff kan alleen maar als nuttig worden beoordeeld.👍

  • Thanks 1
Link naar reactie
Share on other sites

2 uren geleden, mikeanber zei:

hallo allen

dit is wat ik bedoel wie is er te vertrouwen zit zoveel rotzooi tussen van daar dat ik blijf waarschuwen en wat is daar nu verkeerd aan dus beste lezers blijf opletten

 

En dit soort reacties is nu precies wat ik bedoel. Dit forum is doorspekt met algemene reacties “blijf opletten”. Dit zijn reacties of antwoorden waar je helemaal niets mee kunt. Dus als je iemand wil helpen en waarschuwen prima, maar wordt dan concreet: waar, voor wat en voor wie moet je opletten en welk concreet advies heb je dan. Eerst dan kun je collega camperaars helpen en dat is de essentie van dit forum.
Als je dat niet van plan bent dan adviseer ik je een ander forum te zoeken.

  • Like 2
  • Thanks 2
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...