StPhN Geplaatst: 8 november 2023 Geplaatst: 8 november 2023 Ik heb een 3 jaar oude Adria twin supreme met voorin een groot dakraam (ongeveer 85x55cm). Op de een of andere manier komt daar soms water doorheen, wat eruit komt als ik rem. Dan worden we beide nat. Het vreemde is dat dat niet heel vaak gebeurd, ik denk dat het zo'n 15 keer is gebeurd zolang we hem hebben. Volgens de dealer is het geen lekkage van bijvoorbeeld kitnaden, want dan zou het altijd moeten optreden, wat inderdaad niet gebeurd. Het lijkt wel als het alleen gebeurd na stilstand van de Adria. Herkent iemand dit probleem? Iemand een idee wat het dan wel zou kunnen zijn? En... Waar is er dan tegen te doen? Dank alvast!! Quote
Roelof Geplaatst: 8 november 2023 Geplaatst: 8 november 2023 Kan het zijn dat er water op het dak blijft liggen en dat dit dan tijdens het rijden door bijv. een ventilatieopening naar binnen komt? Quote
Magic Ed. Geplaatst: 8 november 2023 Geplaatst: 8 november 2023 Lijkt mij een rubber afdichtings probleem. Raam strakker laten sluiten op de rubber of een dikkere rubber monteren. Quote
Solution mikeanber Geplaatst: 9 november 2023 Solution Geplaatst: 9 november 2023 hallo allen de verkoper op laten lossen is iets voor garantie en het mag gewoon niet leken Quote
mikeanber Geplaatst: 24 november 2023 Geplaatst: 24 november 2023 Op 9-11-2023 om 07:22, mikeanber zei: hallo allen de verkoper op laten lossen is iets voor garantie en het mag gewoon niet leken wat is er op gelost Quote
StPhN Geplaatst: 24 november 2023 Auteur Geplaatst: 24 november 2023 Beetje onduidelijk voor mij. Het lag niet aan het rubber maar dan de afwatering. Ze hadden het ēén keer eerder meegemaakt, bij remmen gaat het ergens overheen. Twee gaatjes geboord en nu moet het goed zijn. We gaan het zien. 1 Quote
PetMon Geplaatst: maandag om 10:36 Geplaatst: maandag om 10:36 Ik herken het probleem, zelfde Adria en hetzelfde probleem, na stilstand en bij remmen. Ik ben benieuwd of het nu opgelost is en wat er precies aan gedaan is. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.