Derf Geplaatst: 7 november Share Geplaatst: 7 november Wie heeft er een Ilse tafelpoot die 360 graden kan draaien te koop. Nieuwe is geen optie. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 7 november Share Geplaatst: 7 november Vraag eens bij www.debridge.be. Die hebben hele magzijnen vol gebruikte camper materialen liggen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 7 november Share Geplaatst: 7 november Voor dit soort zaken is nu juist de rubriek Vraag en Aanbod bedacht! 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Derf Geplaatst: 7 november Auteur Share Geplaatst: 7 november Adriatik kijk eens bij vraag en aanbod daar staat Accessoires, waar staat mijn vraag.???????????? 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 7 november Share Geplaatst: 7 november Voor zover ik je begrijp vraag je iets te koop. Ik citeer wat er boven de rubriek Vraag en Aanbod staat: Vraag & Aanbod Op het NKC-camperforum kunnen particulieren campers en accessoires te koop of te huur aanbieden of vragen. 2 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.