Ga naar inhoud

Banden 4 stuks


Michelin
 Share

Recommended Posts

3 uren geleden, Michelin zei:

Klopt, maar banden gaan 10 jaar mee en ligt ook aan profiel hoogte… en of banden goed zijn onderhouden. Volksstammen die profiel helemaal afrijden…..

Dat gaat voor de verzekering op als er na inspectie een verklaring door bandenbedrijf wordt afgegeven dat de banden in alle opzichten OK zijn.

Voor reserveband wel een optie.

aangepast door van der Honing
Link naar reactie
Share on other sites

8 minuten geleden, Broers Joske zei:


En dan leg je die reserve band op en krijgt een klapband. Ben je alnog de klos.
 

Nou, nou Broers Joske, dat is wel erg pessimistisch. 

Vraag me af of met het wisselen van de banden na 6 jaar ook de reserve band mee wordt vernieuwd. Misschien dat 1 van de gewisselde banden de nieuwe reserveband wordt.

Het lijkt me de bedoeling dat de reserve band weer zo snel mogelijk door nieuw of gerepareerd omgewisseld wordt.

Bij APK of grote beurt wordt ook reserve band gecontroleerd.

En ja, pech ligt altijd op de loer. Kan ook met nieuwe banden.

Link naar reactie
Share on other sites

Op 3-11-2023 om 18:49, van der Honing zei:

Nou, nou Broers Joske, dat is wel erg pessimistisch. 

Vraag me af of met het wisselen van de banden na 6 jaar ook de reserve band mee wordt vernieuwd. Misschien dat 1 van de gewisselde banden de nieuwe reserveband wordt.

Het lijkt me de bedoeling dat de reserve band weer zo snel mogelijk door nieuw of gerepareerd omgewisseld wordt.

Bij APK of grote beurt wordt ook reserve band gecontroleerd.

En ja, pech ligt altijd op de loer. Kan ook met nieuwe banden.


Ik heb geen reserveband en had die wel bij mijn vorige camper. Maar nog nooit meegemaakt dat bij de APK daar naar gekeken werd, laat staan (goed)gekeurd.
 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...