Ga naar inhoud

BUSTNER IXEO 680 IT G TE KOOP. "ALS NIEUW"


liefhebber
 Share

Recommended Posts

 

Burstner Ixeo IT 680 G.

ALS NIEUW!!!!!!!

Wegens het niet rond kunnen krijgen van een financiering van iemand die de camper wilde kopen, bieden wij deze camper opnieuw aan en hebben één en ander aangepast.

De Burstner Ixeo IT 680 G (2016) is van Duitse makelij en hierdoor kwalitatief zeer betrouwbaar. De camper is een opvallende verschijning en met zijn lengte van 6.90 m. zeer wendbaar op de weg. Van zowel binnen als buiten ziet deze camper er als nieuw uit en heeft hij geen beschadigingen. Juist door de slimme indeling heeft deze camper een grotere woonruimte, badkamer en keuken dan andere campers van 7+ meter. Dit is vooral een voordeel als men niet buiten kan zitten of visite heeft, maar natuurlijk ook als je van veel leefruimte houd.

De camper heeft altijd, als hij niet gebruikt werd, onder dak gestaan. De lage kilometerstand van 55000 km. is een extraatje voor nog vele jaren camperplezier.

 

Exterieur en reizen

Met een lengte net onder de zeven meter, z’n eigenwijze vormgeving en fraaie striping is de Ixeo it 680 G één van Bürstners boegbeelden. Het zwarte accent rondom de voorkant is een creatieve vondst. Deze Ixeo op Fiat Ducato chassis is uitgerust met de optionele 2.3 Multijet van 130 PK. en 6 versnellingen. Handige optie is de mogelijkheid om alle deuren en garagekleppen via centrale vergrendeling te openen en te sluiten. Functioneel is de servicebox aan de linkerzijde met daarin de vulopening van de schoonwatertank, 230 Volt aansluiting en Truma vorstbeveiliging. De gaskast is direct naast de bijrijdersdeur en heeft tevens een uitwendige lpg-vulaansluiting. De toegang, via een deur van maar liefst 70 centimeter breed, is riant. Binnen treft u overal een stahoogte van 195 centimeter. Achter de camperbrede badkamer plaatste Bürstner de garage. Daardoor ontstaat een verrassend veelzijdige gebruiksmogelijkheid die ook vanuit de badkamer met leg- en hangkast bovenin, bereikbaar is. De cabineverduistering gaat d.m.v. de optionele Remis verduistering. Eigentijds is de houtvrije opbouw, voorzien van inbouwramen.

Wonen

Bij het trendy interieur blijkt alles te kloppen. Sierlijk gevormde bovenkasten lopen in één lijn van keuken tot cabine, uitgevoerd in een lichte houttint. Die combineert goed met de lichte stoffering van de enorm grote loungehoek, die overigens aan zeven personen een comfortabele zit biedt. Op de vierkante, draaibare tafel kan iedereen z’n drankje of hapje kwijt. Onder deze tafel, in de dubbele vloer, is een groot opberg vak verstopt. Wat aankleding betreft: open vakken bieden hier en daar plek voor allerlei snuisterijen. Instelbare leeslampjes maken beide voorstoelen tot een prettige leesplek. ’s Avonds zorgt een design lichtbalk onder de bovenkasten voor een gezellig sfeertje. De tv hangt netjes verstopt in de kast boven de zijbank.

Slapen

Ronduit koninklijk oogt het bed, dat overdag volledig is opgenomen in het plafond. Zelfs aan een,’vervangend dakluik’ (lamplicht) is gedacht. Met een druk op de knop (kan ook handmatig) verschijnt een groot bed van 200x160 centimeter, wat uitzonderlijk is voor een camper van deze afmetingen, geplaatst in de lengte van het voertuig. Prettig laag en stabiel landt dit bed op de zitting van de bank, garantie voor een gemakkelijke instap. Tegelijkertijd komt het hoofdeinde omhoog zodat een soort hoofdbord mooi vorm geeft aan het bed. De bovenkasten bewegen niet mee, het bed zakt er tussendoor. Het dakluik boven het bed, evenals het panoramadakluik bieden bij warme dagen voldoende verfrissing. Als men wil kan men nog twee extra slaapplaatsen creëren door het bed halverwege te laten zakken en de loungehoek om te toveren tot een groot tweepersoonsbed. Er is een speciaal aluminium trap aanwezig om het bovenste gedeelte te bereiken.

Koken

De hoekkeuken is op en top design met volop bewegingsvrijheid. Een ideale aflegplek biedt de bar die als afscheiding tussen de zithoek staat. Een smalle apothekerskast eronder is handig als kruidenkast. Een langwerpig driepits gasstel van Dometic en een ronde spoelbak zijn onderdeel van het aanrecht. Achter het lichtgrijze keukenfront geven drie brede laden en een royale hoekkast overzichtelijke opbergruimte. Speels detail is een verlicht open vak boven de spoelbak. Tegenover de keuken staat een grote Dometic koelkast met vriezer en daarnaast een ruime hoekhangkast.

Douche/toilet

De luxueuze badkamer loopt over de volle breedte achterin de camper en is werkelijk van alle gemakken voorzien. Af te sluiten met een houten schuifdeur en zelfs uitgerust met nachtverlichting (kattenogen). De achterwand omvat hang/leg-kastruimte, functionele laden en een wastafel. In de ene hoek een Thetford draaitoilet terwijl in de andere hoek een ruime vierkante douchecabine staat. Comfortabel zijn de grote spiegelwanden.

 

Deze camper wordt aangeboden met complete inrichting en is rijklaar met APK.

Aanwezige extra’s; achteruitrijcamera, zonnepaneel, oven, tv + schotel, lpg vaste gasfles, luifel, lichtmetalen velgen, hagelbestendig dak.

Burstner Ixeo IT 680 G - 2016.

2.3 l. 130 PK Multijet, 6 versnellingen

Km. stand – 55000 

Vraagprijs = 55.900,- Euro

 

 

 

 

 

 

 

 

1.JPG

2.JPG

 

4.JPG

5.JPG

6.JPG

7.JPG

8.JPG

9.JPG

10.JPG

11.JPG

12.JPG

6.jpg

aangepast door liefhebber
OPNIEUW TE KOOP
Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Een op het oog prachtige camper maar ik mis hier (en op marktplaats) nog de info welke motor het geheel voortbeweegt.

En, als ik geen kentekenplaten zie vraag ik me tegenwoordig ook altijd af hoeveel echte kilometers een duitser er al mee heeft afgelegd. (Tja, heel slechte ervaringen met mijn vorige camper)….

Dus welke motor (als ik fotos inzoom denk ik 130 te zien) en is de kilometerstand aantoonbaar?

Een mooie naam trouwens, ik ben ook een liefhebber (van mooie campers)😁 maar tegenwoordig dus heel wat alerter op de techniek.

Link naar reactie
Share on other sites

13 uren geleden, Ron467 zei:

Een op het oog prachtige camper maar ik mis hier (en op marktplaats) nog de info welke motor het geheel voortbeweegt.

En, als ik geen kentekenplaten zie vraag ik me tegenwoordig ook altijd af hoeveel echte kilometers een duitser er al mee heeft afgelegd. (Tja, heel slechte ervaringen met mijn vorige camper)….

Dus welke motor (als ik fotos inzoom denk ik 130 te zien) en is de kilometerstand aantoonbaar?

Een mooie naam trouwens, ik ben ook een liefhebber (van mooie campers)😁 maar tegenwoordig dus heel wat alerter op de techniek.


Ga met het chassinummer naar de merkdealer van het basisvoertuig en je hebt zo de hele dealer historie en als volgende stap laat je daar de interne computer via de OBD2-chip uitlezen dan heb je de niet manipuleerbare km-stand. Voorts noteert Duitsland reeds langere tijd de km-standen op de APK (TÜV) formulieren en die zijn dus ook een indicatie daarvoor.

 

  • Thanks 1
Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • liefhebber changed the title to BUSTNER IXEO 680 IT G TE KOOP. "ALS NIEUW"

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...