Ga naar inhoud

Ben je op zoek naar een Tweedehandscamper?


Tweedehandscamper.nl
 Share

Recommended Posts

Wat hypocriet!

 

Kees_S en al die andere aliassen van hetzelfde importbegeleidingsbedrijf hebben het spammen hier op dit forum tot kunst verheven. 

 

En één advies. Koop niet zomaar een camper in Duitsland. Afgezien van het feit dat ze daar op het ogenblik niet goedkoper zijn dan in Nederland loop je het risico dat er met de kilometerstand gesjoemeld is. In Duitsland is er geen Nationale Auto Pas zoals we die in Nederland kennen. Datzelfde geldt trouwens voor geïmporteerde campers uit Duitsland die in de Nederlandse handel aangeboden worden.

  • Thanks 2
Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...
15 uren geleden, Tweedehandscamper.nl zei:

wat een gezellige mensen hier.. 

Als je de spelregels van dit forum had gelezen, voordat je een account ging aanmaken had je kunnen weten dat je als bedrijf geen commerciële activiteiten mag plaatsen.

Quote

Op het NKC-camperforum kunnen particulieren campers en accessoires te koop of te huur aanbieden of vragen. De rubriek stallingsruimte is niet exclusief voor particulieren, hier kunnen ook bedrijven ruimte aanbieden. Lees voordat je verder gaat, de spelregels van het NKC-camperforum.

Omdat op dit forum erg weinig aan moderatie wordt gedaan, zijn hier aantal forumleden die zich daar wel me bezighouden. M.a.w. als 2ehandscamer zijn commerciële activiteiten hier niet had geplaatst was dat ongezellige wat dat betreft niet aan de orde geweest.

Hoe moeilijk kan het zijn om je als forumlid voor aanmelding de spelregels door te nemen en tijdens het lidmaatschap je conformeert aan de gestelde regels. Maar troost je, je bent niet de enige die moeite heeft om zich daar aan te houden.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Share on other sites

Op 2-10-2023 om 14:37, Roelof zei:

Ben ik wel benieuwd welke sluitende controles op de kilometerstand er volgens jou zijn in Duitsland. Want ik heb hier zelf vorig jaar naar geïnformeerd bij de TUV. En het antwoord was duidelijk. Er is in Duitsland geen kilometerhistorie op te vragen.


Nee, niet OP TE VRAGEN. Maar wel beschikbaar op papier. Bij elke APK (TÜV)-keuring staat deze op het formulier. En het formulier van de voorafgaande keuring moet je daar aan de keurmeester tonen bij de nieuwe keuring. Deze controleert dan af de standen logisch zijn.

Link naar reactie
Share on other sites

Op 13-10-2023 om 20:24, Roelof zei:

Maar het punt is dat die documenten vaak niet voorhanden zijn. En datzelfde geldt voor de onderhoudshistorie. 

 

 


Bij een Duitse camper moet altijd het laatste APK formulier aanwezig zijn. Dat hebben ze daar nodig voor de volgende APK-keuring. Dus iemand die zegt dat hij dat niet heeft, heeft een probleem en liegt waarschijnlijk omdat ...... ?
Bij elke officiele merkdealer in Europa is de onderhoudshistorie op te vragen met het chassisnummer, en dat lees je af onder de voorruit.

Link naar reactie
Share on other sites

Hallo mensen,

Ik ben niet direct op zoek naar een 2e hands camper ,maar ik vind het rondkijken op zo'n forum als dit normaal wel een leuke bezigheid. Echter wat ik hierboven allemaal lees lijkt me niet thuishoren op dit forum. Moge dt genoteerd worden en ik hoop dat de NKC hierop ook zijn actie onderneemt. 

Link naar reactie
Share on other sites

17 minuten geleden, Cairncamper zei:

Hallo mensen,

Ik ben niet direct op zoek naar een 2e hands camper ,maar ik vind het rondkijken op zo'n forum als dit normaal wel een leuke bezigheid. Echter wat ik hierboven allemaal lees lijkt me niet thuishoren op dit forum. Moge dt genoteerd worden en ik hoop dat de NKC hierop ook zijn actie onderneemt. 

Zie het hier af en toe als het Theater van de Lach. Het zijn maar 2 a 3 personen die hier steeds uit de toon vallen.

De meeste bezoekers willen hetzelfde als u, namelijk hulp en informatie en kennisoverdracht.

Laat u dus niet ontmoedigen door die personen maar tover een glimlach op uw gezicht. Ik doe met u mee. 😉👍😀

  • Like 2
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...