Ga naar inhoud

smart TV


Fellow
 Share

Recommended Posts

Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat ik Ziggo go niet kan ontvangen op mijn Smart TV. Het lukt niet via internet maar ook niet via mijn 4G router. Als ik naar Ziggo Go ga dan wordt het opgestart maar klik ik een zender aan dan zegt hij dat ik niet bevoegd ben. Ga ik naar Coogle in ik zoek een NL 1 op dan doet hij het wel. Op mijn telefoon en laptop heb ik ook geen probleem. 

Link naar reactie
Share on other sites

Buiten de Nederlandse grenzen werkt de Ziggo app volgens mij niet. Wellicht dat alternatieven als een NED1 stream op internet het wel doet.

Als je een beetje handig bent en een VPN verbinding kunt opzetten dan kun je virtueel instellen dat je in Nederland zit en dan werkt het wel.

Wij gebruiken NLZiet en die werkt zonder aanpassingen wel in heel de EU.

aangepast door Camper-T
Link naar reactie
Share on other sites

Ik ga er vanuit dat je eerst inlogt op de Ziggo app met je username en pasword, want dit is natuurlijk wel nodig. Als dit wel lukt maar vervolgens op een zender klikken en "Niet bevoegd" krijgen zou niet mogen, zeker niet bij NED1, 2, 3. Hooguit bij de extra zenders die in een duurder pakket zitten en waar je mogelijk niet voor betaald.

Klopt dit maar je komt er toch niet uit dan zou ik Ziggo even bellen voor support. Of op het Ziggo forum om hulp vragen. Bij ons werkt het in Nederland prima via de Xiaomi TV stick en 4G.

 

aangepast door Camper-T
Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 months later...
54 minuten geleden, Henk Geraats zei:

CAMPER-T: Bij ons werkt het in Nederland prima via de Xiaomi TV stick en 4G.

 

Jij maakt dan verbinding via de hotspot van je telefoon?

Werkt dat ook als je slechte internet/wifi-verbinding hebt op de camping?

 

 

Precies! Dat is de essentie, binnen NL is er auteursrechtelijk meer mogelijk, buiten NL niet zie mijn eerdere opmerking hierover.

Link naar reactie
Share on other sites

Ik gebruik in Nederland inderdaad de hotspot van mijn smartphone als Wifi verbinding voor de Xiaomi TV stick.

Tijdens de langere camperreizen in het buitenland gebruiken wij een Mifi router met unlimited EU datasim.

 

Het gebeurd zelden dat ik echt een hele slechte 4G/5G verbinding hebt waardoor TV kijken niet wil lukken.

Camping/camperplaats Wifi gebruiken wij eigenlijk nooit. Te vaak is dit erg slecht dus doe hier weinig mee.

aangepast door Camper-T
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...