Ga naar inhoud

Vochtmeting


Pepper
 Share

Recommended Posts

Bij onze camper van 2021 wordt jaarlijks een vochtmeting gedaan om te voldoen aan de garantievoorwaarden.

Omdat de camper in de maand maart werd afgeleverd moet de vochtmeting dan ook in maart worden gedaan.

Nu komt de camper in maart juist uit de winterstalling. Heeft het dan zin om een vochtmeting te doen nadat de camper meer dan 4 maanden in de stalling heeft gestaan ? Groetjos.

Link naar reactie
Share on other sites

33 minuten geleden, mikeanber zei:

hallo allen

klopt je aan de afspraken houden maar wil niet zegen dat je later ook nog vocht meting kunt doen is niet verboden 

De ervaring leert dat je je exact aan de termijnen dient te houden wil je achteraf geen gedonder krijgen. Dus nooit te laat, hetzij dat er een goede reden voor is (Corona), maar zelfs dan kun je in de problemen komen. 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Dank voor jullie reacties. Uit mijn vraag kunnen jullie opmaken dat ik juist voldoe aan de garantievoorwaarden v.w.b. Het laten uitvoeren van vochtmeting. Mijn vraag is echter of het zinvol is om vochtmeting te doen direct nadat de camper uit de stalling komt na een paar maanden. 

Link naar reactie
Share on other sites

Op 23-8-2023 om 23:02, Pepper zei:

Dank voor jullie reacties. Uit mijn vraag kunnen jullie opmaken dat ik juist voldoe aan de garantievoorwaarden v.w.b. Het laten uitvoeren van vochtmeting. Mijn vraag is echter of het zinvol is om vochtmeting te doen direct nadat de camper uit de stalling komt na een paar maanden. 

 

Het is voor het behoud van de garantie zeker zinvol. Alle andere zaken vallen hierbij in het niet.
 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...