Ga naar inhoud

Camper zijraam valt eruit bij openen


TonL
 Share

Recommended Posts

Afgelopen week viel een zijraam van de camper-opbouw bij het openen er spontaan uit. Betreft een Sun-Living camper S42SL4 van 2017. Deze komen uit de Adria fabriek zoals ik heb vernomen. De raam is van het fabrikaat Plastoform, afmeting BxH= 77x59 cm, zie fotos. De oorzaak bleek een slechte lijmverbinding waarmee een Kunstof c-profiel, wat dient voor de montage van de raam aan de camper, was verlijmd bovenin de raam. De lijmverbinding was over de gehele lengte losgelaten. Navraag bij onze dealer leerde ons dat een nieuwe raam €680,00 kost en dat het niet onder garantie valt. Dit begrijp ik niet aangezien het om een productiefout gaat en zoals ik lees geeft Adria 7 jaar garantie op de uitwendige delen. Mijn vraag aan andere camperaars hebben meer mensen dit euvel ervaren? En zo ja hoe ben je / cq is jouw dealer er mee om gegaan. Verder ben ik er bang voor dat dit mogelijk bij meer ramen optreedt. Ik heb een leverancier voor een vervangende raam gevonden op internet de Fa. Willemsen Pijnacker, zij melden dat fit probleem vaker voorkomt. Deze Fa lijkt deze markt te beheersen in NL maar ook op  het Duitse internet kom ik hem tegen, wie heeft daar ervaringen mee zijn er andere leveranciers bekend?IMG-20230814-WA0000.thumb.jpeg.3fd53a83323cf578e1f4ba944b01be69.jpeg

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...